Gå til innhold

Erfaringer med Simo kombi?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei! vi har kjøpt denne vognen og jeg lurer på en del ting.

1: Hvor lenge brukte dere bagen?

2:Hvordan er den å trille i snø?

3:Syntes dere den var tung?

Har dere andre erfaringer også så bare skriv det ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEg synes at Simo er den desidert beste vogna - både i forhold til klimaet vårt, størrelse. Den er også kjempegod og trille. Jeg har en kombivogn som jeg har hatt i 8 år, og den er brukt til tre barn. Denne gangen vurderer jeg å kjøpe en ny. Den er ganske slitt nå, men fullt brukbar, så det er kun ønsket om ny vogn som driver meg:) Det blir definitivt en ny Simo kombi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vi har simo kombi, og er veldig fornøgd med den :-)

1: Brukte bagen lenge, trur vi brukte den i nett i bilen til han var 9 mnd. og han var ikkje for lang til bagen då. Tok bagen ut av vogna ein del før det, men det var mest for at vi skulle kunne sette opp ryggen. Men kan bli trangt med voksi-pose oppi, vi hadde ein sånn gammal ullpose som vi brukte, tok mykje mindre plass og var varm og god :-)

 

2: veldig god vogn å trille, men snøføre er vel ikkje noko særleg uansett vogn ;-)

 

3: kanskje litt tung å løfte inn og ut av bil, men veldig bra vogn ellers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempegod vogn, men den er litt stor for små damer...... God på vinterføre,men veldig brei..... Bagen kan brukes leeeeenge om man ikke får en kjempebaby...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte bagen i 8-9 mnd, da ville han opp og sitte. Bagen var ikke for liten.

Synes den er veldig god på vinterføre, viktig å ha passe med luft i hjulene.

Synes ikke den er tung i det hele tatt, men bruker den lite ut og inn av bil. Har en mindre trille der, må ha plass til bur til hunden og...

Er meget godt fornøyd med vogna, bruker den til soving i barnehagen og den er super til det! Har aldri angret på det kjøpet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...