Gå til innhold

HJEEEELP!!! jeg har blit avhengi....


j84 <3 2 nydelige prinsesser<3

Anbefalte innlegg

Av DiB ;) ;) ;)

 

hehe er ikke så veldig aktiv her inne med innlegg å sånn... svarer når jeg føler at jeg kan, ellers er jeg jo super ivrig på å lese innlegg, får mange gode råd og tips! :)

 

i tillegg er det godt å lese at andre sliter med det samme som jeg, eller babyen gjør det men ikke det osv,,, det jeg mener er at det er godt å lese at andre gjør det samme evt opplever det samme som en sjøl med disse små nurkene:)

 

er ikke så greit alltid som førstegangs å vite alt som skjer og ikke skjer med disse små å alt som hører til:)

 

så ja jeg må bare innrømme det... jeg kjenner suget på kvelden vis jeg ikke har fått tid på dagen...

 

å da MÅ jeg bare inn på DiB å se litt..... hehehee;)

 

(medlem av AAaDiB = anonym avhengi av din baby)

 

hehehehe noe morro må man jo ha på en lørdagsformiddag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, vet hva du mener! Har blitt utallige timer på BIM mens jeg var gravid, og nå på DIB... Har rett og slett blitt en del av hverdagen. Får jo mange gode tips, men av og til blir jeg litt irritert på meg selv, klarer ikke å la være å sjekke innom. Nå er det jo ikke så farlig, er jo bare hjemme uansett. Verre mens jeg var gravid, gikk vel litt ut over jobben da...

 

Men det er jo så koselig her, spesielt desemberklubben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh vært borte i nesten hele dag,,,, første jeg gjør når jeg kommer hjem... gå inn på dib...hihihihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he... jepp, kjenner meg igjen her:-) En oppdatering på Dib er det første jeg gjør når jeg har et ledig øyeblikk... Avhengig, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...