Prinsen & Prinsessens mamma Skrevet 3. februar 2007 #1 Del Skrevet 3. februar 2007 I dag har mannen min og jeg 1 års bryllupsdag! I tillegg er dagen i dag forlovelsesdagen vår...vi giftet oss på vår 5 års forlovelsesdag! =) Synes det er litt stas, og ville bare dele gleden med dere! Fortsatt god helg til dere alle =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 3. februar 2007 #2 Del Skrevet 3. februar 2007 Gratulerer meg dagen!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #3 Del Skrevet 3. februar 2007 Så koselig! Gratulerer så masse. Kos dere i dag da:-) Skal dere feire den dere to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 3. februar 2007 #4 Del Skrevet 3. februar 2007 Gratulerer med bryllupsdagen!! Papirbryllupsdag idag, da! Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 3. februar 2007 #5 Del Skrevet 3. februar 2007 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 3. februar 2007 #6 Del Skrevet 3. februar 2007 Gratulerer så mye. Så koselig at det var på en lørdag. Kos dere masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsen & Prinsessens mamma Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 3. februar 2007 Takk takk til dere alle Vi skal ut og spise. Søsteren min passer Victoria Gleder oss masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #8 Del Skrevet 3. februar 2007 Gratulerer så mye med dagen:-) Vi har også 1 års bryllupsdag denne måneden :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loppelill Skrevet 3. februar 2007 #9 Del Skrevet 3. februar 2007 Gratulerer med dagen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 3. februar 2007 #10 Del Skrevet 3. februar 2007 Gratulerer med dagen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 3. februar 2007 #11 Del Skrevet 3. februar 2007 Gratulerer med dagen og velkommen etter... ;o) (Vi hadde 1 års bryllupsdag 6 januar!) Håper dere får en koselig kveld i kveld! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smula71 Skrevet 3. februar 2007 #12 Del Skrevet 3. februar 2007 Gratulerer så mye med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå