Gå til innhold

Hjelp....... Hårtap etter fødsel:o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger desperat råd fra noen nå. Håret er blitt myyyye tynnere etter at jeg fødte, vet ikke om en deprisjon har noe å si i forhold til hårtap men er det noe jeg kan gjøre med dette? Spise noe, tab eller ett eller annet?????? Noen som har råd til meg?? ????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt:) Frisøren sa at etter fødsel skifter man ut alt håret på hodet i løpet av ca 4år.. hehe.. det merkes her, er en håndfull mengde hår her som detter av fpr dagen.. virker som eg blir skalla!!!

Skrevet

Huff kjenner jeg får panikk. Hadde laaaaangt tykt hår før og føler meg nesten snau nå:o( Så det er ikke noe jeg kan gjøre?

Skrevet

du kan ta ekstra b-vitaminer, men....hjelper nok ikke så mye på det so detter av, men er jo bra for det nye håret da;)

Skrevet

Tar de pillene hver dag:o) Sukk håper jeg ikke mister mere nå, for vil ha tilbake mitt tykke pene hår:o) *Mimre*

Skrevet

Jeg mister også MASSE hår! Rensker børsten hver dag og må si det er deprimerende.... B-vitamin hjelper, avokado og nøtter. Nøtter er jo ikke så heldig når en ammer, men du kan jo spise det etter endt amming?

Skrevet

Okei, ammer ikke. B-vitamin tar jeg hver dag:o) Men skal prøve alt for å se om det funker, vil ha mitt hår tilbake:o) Tuusen takk for alle råd, tas imot med varmt <3 :o)

Skrevet

Prøv Kerastase sin shampo for periodevis håravfall.Hvit flaske med grå kork.Fungerer helt utmerket for meg.lykke til

Skrevet

ja kødder du eller?? her er det flere håndfuller hår som faller av hver gang jeg dusjer. Helt forferdelig, men trøst deg med at det gir seg til slutt.

Når du er gravid, bruker ikke kroppen energi på å bytte ut håret. Det tar den igjen i fullt monn etterpå. Og gjett om det merkes da!! har ikke funnet noe som hjelper dessverre.

Skrevet

For å si det sånn; Når Katie Holmes giftet seg med Tom Cruise kunne man tydelig se at hun led av det samme problemet. Jeg ble litt glad når jeg så det. For hvis ikke hun har penger og anledning til å få fikset det til sitt eget bryllup, da kan det ikke være mye å gjøre for oss vanlige rike og vellykkede.

Det gir seg snart,da får du sånn fin piggsveis på toppen, eller søt pannelugg!

Skrevet

Jepp dette kjenner jeg til... lillegutt er snart 6mnd og det roer seg litt nå... men tynn i håret og viker ja.. Det vokser ut igjen..men:(

Skrevet

Det skyldes fødsel, at morkaka er borte. For når man har morkake så mister man nesten ikke hår i det heletatt. Og så 4mnd etter fødselen detter alt ut på en gang. Jeg klipte meg helt kort...

Skrevet

Ja kunne nok donert bort ett par parykka her :-( Dusjn har gått tett 2 ganga!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...