Gå til innhold

babyen min er så rolig idag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

i et par dager nå har h*n vært så rolig.. :S kjenner bevegelse, men ikke skikkelige spark, bare rolige bevegelser innimellom.. mindre enn det pleier å være... også er jeg så grusomt forkjøla.. (ikke feber..) kan det være derfor? burde man ringe føden? har allerede vært på føden 2 ganger pga jeg syns det har vært så lite liv, og da har det sett helt fint ut.. så jeg kvier meg litt for å ringe enda en gang lissom.. er forresten 34+1..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tenkte det samme som deg, vil jo ikke være helt hysterisk liksom...

ring du.

det er bedre med en sjekk for mye enn en for lite. jeg var selv inne i går og fikk beskjed om at det var bare bra jeg kom inn, for det viste at jeg fulgte med og kjente barnet godt allerede. nurket hadde det helt fint her hos meg, men hadde snudd seg slik at jeg ikke kjenner bevegelsene hennes så godt lenger. men som sagt, man kan aldri vite og det er bedre du kommer inn en gang for mye enn en gang for lite.

Skrevet

Er helt enig - bare ring hvis du er usikker. Vil bare også fortelle deg at de siste ukene har babyene mye dårligere plass i magen, så man kjenner ikke skikkelige spark - mer sånne glidende bevegelser. Jeg hadde termin i går - mange uker siden jeg kjente skikkelige spark. Uansett - lykke til :-)

Skrevet

tror jeg ringer og hører.. har vært ganske rolig i dag også.. men det kan jo være at som du sier at den har dårligere plass.. huff.. for et ansvar vi har, som skal passe på den lille i magen!

Skrevet

Prøv å lag deg en sterk saft, gjerne ett eple eller noe som kan få opp blodsukkeret ditt, så ligger du deg på sofaen og drikker safta, gi det 5-10 min, bruker å bli litt liv da! Er trangere om plassen ja, og har du lavt blodsukker så blir den enda roligere. Da hjelper det med sterk sukkersaft,hehe :) Prøv det hvis du vil være 100% sikker på å ha en grunn til å ringe føden. Det var det tipset jeg fikk da jeg var ivei p.g.a for lite liv :)

Skrevet

Jeg har akkurat kommet hjem fra føden., Dro dit fordi jeg ikke hadde kjent liv etter at jeg stod opp i morges. Har også vært der før for det samme, og også da stod det fint til. Jeg sa til JM at jeg følte meg litt dum som hadde kontaktet dem, men hun sa at jeg gjorde helt riktig. Bedre å komme en gang for mye enn en gang for lite. Det siste legen sa før jeg forsvant ut døra, var at jeg bare måtte komme inn igjen dersom aktiviten skulle avta på nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...