tinemor83 Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Noen som vet hva som skal sendes med? Skal originalt skattekort sendes med eller skal jeg ta kopi? Tusen takk hvis dere svarer fort, for jeg tenkte å sende dette i dag..
FuriLaks Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Hei! Jeg sendte bare med terminbekreftelse, det var visst viktig. Skattekort? Hos meg går alt det der gjennom jobben, så det trengtes ikke. Vet ikke om det er sånn for alle?
cec26 Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Kommer litt ann på om arbeidsgiver forskudds betaler lønn utover permisjonstiden din.... fordi da trenger du ikke å sende inn så veldig mye... de har jo alt om deg... Men skal Nav betale deg, så skal du sende inn en kopi av lønnsslipp, bekreftelse fra legen din på at du er gravid og evetuelt skattekort, hvis du har sendt det til arbidsgiver så trenger du ikke å tenke på det.. .da fikser de det seg i mellom...
fiona71*2pp Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Vi var på nav å skrev. Men alt dæm tok va kopi av termindato. Skattekort og lignende fylte arbeidsgivern ut i det papiret som blir sendt tell dæm.
tinemor83 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2007 Jeg har ikke jobb når jeg går ut i permisjon, så det er derfor både skattekort og lønnslipper må sendes inn.. Sender en kopi jeg, så får de etterspørre etter det de evt ikke har fått!
klar for #2 Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 Fikk beskjed hos nav om at dem automatisk får opplysninger om skatten din, så jeg trengte ikke sende inn skattekort. Sendte bare kopi av helsekort så de kunne se termindato.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå