xxx76 Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 "Du vil kunne kjenne din egen livmor godt med hendene utenpå maven, særlig hvis du ligger." Dette står på min side i dag. Jeg er 14+3, men kjenner ikke livmoren jeg... Ble litt nervøs nå, er det flere som ikke kjenner livmoren enda og er ca like langt på vei? Har bakovervendt livmor, så det kan jo kanskje være en årsak da men...
engutttil=) Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 kjente ikkje livmor før uke 17 trur eg! va ihvertfall seint! du ska ik bekymre deg!
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Kjenner ikke noe særlig til min enda jeg, er 19+5 nå. Har kjent den tydelig når jeg har hatt kynnere, har vel skjedd et par ganger. Ellers er d bare mykt,og ingen "kant" å kjenne godt. Jeg har også bakovervendt livmor, og tror nok at det har litt å si. Venninna mi som har forovervendt livmor kjennes d helt annerledes ut på... Hun kjente den mye tidligere enn meg også.
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Uke 16-17 kjente jeg den for første gang. så er nok ikke noe å bekymre seg over:)
xxx76 Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2007 Takk for kjapp tilbakemelding:) Godt å høre dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå