Gå til innhold

En uke over termin og ufattelig lei!!!!! (samme som 3 trim.)

Anbefalte innlegg

Hadde termin 27 januar, så begynner å bli rimelig fortvila for hver ny dag uten noe annet enn ubetydelige kynnere som ikke gjør vondt i det hele tatt....

Var til "overtids"undersøkelse på Stord på torsdag. Fikk da vite at gutten vår var ca 4,5 kg, jeg var ikke moden i det hele tatt, pluss bakovervendt livmortapp.......... Han hadde det heldigvis bare bra, men vil helst ha han ut så fort som mulig, trenger ikke akkurat så mye mer tid til å vokse, vil påstå og tro at han er stor nok!!

Om det ikke er skjedd noe innen torsdag 8 februar, så blir fødselen satt i gang..... Ikke akkurat slik jeg hadde tenkt meg at det skulle bli, er førstegangs så jeg vet jo ikke hva jeg går til fra før, om jeg så i tillegg skal bekymre meg for at han er for stor for bekkenet osv osv....

Litt fortvila her jeg sitter som dere sikkert skjønner....... Forresten noen som vet hva det egentlig vil si at livmortappen er bakover vendt? vil det virke inn på fødsel osv?

Fortsetter under...

Svarte deg på en annen tråd også - hvordan går det med dere? Er Småttingen kommet ut? Forferdelig slitsomt å gå og vente slik, vi krysser fingrene for dere!

Fikk også høre noe om at livmortappen vendte bakover da jeg var til overtidsvurdering onsdag, det tror jeg mest gikk på at den ikke var så moden - mener hun sa noe om at den flatet ut og at åpningen vendte seg forover når fødselen nærmet seg. Angående størrelse går det sikkert bra, hvis de hadde trodd det var noe problem med en såpass stor gutt hadde de sendt deg til røntgen for å være på den sikre siden siden du er førstegangs. Min første var 4200 g med hode på 39 cm, og det gikk som en drøm da han endelig kom - tror de sydde to sting eller så - og jeg hadde fått beskjed om at jeg nok fikk en liten baby!

Lykke til, nå er alt "fødestøvet" i mine omgivelser sendt din vei:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...