Gå til innhold

En uke over termin, og ufattelig lei!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde termin 27 januar, så begynner å bli rimelig fortvila for hver ny dag uten noe annet enn ubetydelige kynnere som ikke gjør vondt i det hele tatt....

Var til "overtids"undersøkelse på Stord på torsdag. Fikk da vite at gutten vår var ca 4,5 kg, jeg var ikke moden i det hele tatt, pluss bakovervendt livmortapp.......... Han hadde det heldigvis bare bra, men vil helst ha han ut så fort som mulig, trenger ikke akkurat så mye mer tid til å vokse, vil påstå og tro at han er stor nok!!

Om det ikke er skjedd noe innen torsdag 8 februar, så blir fødselen satt i gang..... Ikke akkurat slik jeg hadde tenkt meg at det skulle bli, er førstegangs så jeg vet jo ikke hva jeg går til fra før, om jeg så i tillegg skal bekymre meg for at han er for stor for bekkenet osv osv....

Litt fortvila her jeg sitter som dere sikkert skjønner....... Forresten noen som vet hva det egentlig vil si at livmortappen er bakover vendt? vil det virke inn på fødsel osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om de tror du har for smalt bekken til å føde han vil de ta å måle det før de eventuelt setter deg igang.

Om bakovervendt livmortapp, jeg har også det, tror det er rundt en 10% av alle damer som har det, og for min del gikk forrige fødsel som en drøm. Den vil rette seg ut når du er moden uansett:)

Ellers skjønner jeg deg at du er lei, og at du føler at denne babyen aldri skal komme, det er minuset med å ha en dato man har forholdt seg til og man går over denne.

Vil bare gi deg en god klem, og ønske deg lykke til! Husk at ting kan plutselig utvikle seg fra umodent til fødsel, mens andre går moden i flere uker uten at noe skjer.

*klemmer*

Skrevet

Jeg gikk over termin med en uke, og mitt best tips til deg er å slappe av så mye som mulig!! Jeg fikk lett svangerskapsforgiftning, og ble satt igang pga det. hadde en fødsel som varte i 3 timer så jeg på papirene idag, ikke 4,5 t som jeg trodde... Skjønner godt at du er lei!!!! Holdt på å gå på veggen selv! Men prøv å slapp av, sov og spis alt du klarer!!

Kjempemasse lykke til!! Jeg gikk fra under en cm åpning til full åpning på under to timer!! og da får man ikke mye tid til hvile!! Hadde ikke åpning dagen før! Så ting kan gå fort!!

Lykke til!

Skrevet

He,he vet kosn du har det fra mitt forrige sv sk.

Men slapp av du...e sikker på han kommer før torsd ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...