sajam Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Jeg har født alle mine tre på Ringerike og er strålende fornøyd ) Super hyggelig personale der (med et par unntak som de fleste steder)
♥sjiga♥ Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 jeg har født sistemann på ringerike sykehus. var for nøyd, forige fødte jeg på gamle riksen. to vidt forskjellige sykehus,som kunne lært mye av hverandre på enkelte områder. men jeg er fornøyd. følte meg godt ivaretatt på ringerike i hvertfall.
Kerry2 Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Ikke så veldig fornøyd nei, men sånn er det vel...
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Ja, jeg var KJEMPEFORNØYD!!!!!!! Får ikke fullrost de nok! Var førstegangsfødende da så har ingenting å sammenligne med, men synes de var helt fantastiske! Koselig personell, søt jordmor og kjempebra oppfølging. Da jeg fødte (29. august) var vi de eneste som var der i 2 døgn, fikk enerom med ekstraseng til pappaen.
Trinic & Oe Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Jeg fødte også på Ringerike, og er kjempe fornøyd, jeg hadde det så koselig der og fikk såå masse hjelp jeg bare ville. Og alle var kjempe hyggelige:) Jeg fikk vel et inntrykk av at der fikk man ikke dra før man fikk til ammingen skikkelig, og det var det kjempe nøye på. Og det er jo positivt:) Man kan faktisk også være der lenger enn 4 dager hvis man føler seg usikker, ingen som kastet ut meg hvertfall.Kan selvfølgelig også reise hjem før fire dager, men da må du jo inn igjen den 3 dagen for at baby`n skal få en sprøyte og det kan jo bli litt fram og tilbake.. Men fikk kjempe god oppfølging ihvertfall:) Jeg hadde forøvrig et helt 3 mannsrom for meg selv hele oppholdet:) Følte det litt som at jeg bodde på hotell med skikkelig room service:)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 jeg fødte der, mens det var kaos. var førstegangs, men hadde en lett fødsel. alle var supre og vi var kjempefornøyde med alt. bortsett fra at gyn har oppdaget at jeg er feilsydd og at det må gjøres om når jeg har født de barna jeg vil. enda jeg ba jordmoren sy pent og ordenlitg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå