Sanna&Simen Skrevet 3. februar 2007 #1 Del Skrevet 3. februar 2007 Hvis vi eventulet skulla ha hatt det! Mine tanker:) Når: mai? Hvor: Trondheim? Mange dager? Lørdag til søndag? Overnatting: Hotell? Møtested? Aktiviteter? Invitasjoner osv... Har veldig lyst til å få et til, men tror ikke jeg klarer å organisere alt alene:) Noen som også har lyst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 3. februar 2007 #2 Del Skrevet 3. februar 2007 Høres veldig gøy ut det der, men mange går vel ut i jobb i mai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 3. februar 2007 Flere meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2prinsesserogbim Skrevet 3. februar 2007 #4 Del Skrevet 3. februar 2007 hadde vert kjekt me sånn treff, om ein har råd iallfall... syns da e veldi gøy inne på denna sio.. e liksom så sammensveisa inne her, i forhold til andre sider eg har vore innom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 3. februar 2007 Opp igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 3. februar 2007 #6 Del Skrevet 3. februar 2007 Hadde vært veldig artig å fått til noe sånt noe... ) Jeg blir gjerne med, jeg!! Så fremt jeg ikke jobber enda, da! Når: April/mai (mange begynner kanskje å jobbe i mai, slutten av april er kanskje sikrere. Men det er kanskje ikke så mange som jobber i helgene uansett, da!) Hvor: Synes selvfølgelig Oslo er best for min del, men skal jeg tenke på alle sammen, så tror jeg Trondheim må være ett godt forslag! Mange dager: Kan jo ha det to netter, det er jo litt reisevei, kjekt å ha litt tid når man først reiser. Men så kan man kanskje ha hovedaktivitetene den ene dagen, så kan folk velge når de kommer og når de reiser... Overnatting: Jeg har råd til hotell, men er vel endel som ikke har veldig fulle lommebøker. Dersom det finnes campingplass med campinghytter så kan det være veldig greit, det. Litt bedre comfort enn telt, men ikke så veldig dyrt... Hva med studenterhytta? Har hørt så mye om den... Men man må kanskje reise en stubb for å komme seg dit? Møtested: Kan vel møtes det stedet vi skal sove. Folk kommer til å komme på forskjellige tidspunkter, så kan vel avtale felles middag på fredag kveld for eksempel... Aktivteter: Tror vi skal klare å finne på noe, bare kjekt å vite hvor vi kan være dersom været ikke er så bra. Vi har jo en drøss med barn som krabber (kanskje noen få som har begynt å gå), de sørger vel for nok underholdning, de! Jeg kan sikkert hjelpe til med organisering, men det enkleste er vel at trønderne organiserer dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #7 Del Skrevet 3. februar 2007 Synes dette hørtes veldig spennende ut, jeg blir gjerne med. Har aldri vært i Trondheim, så det gjør ikke meg noe å besøke den byen:-) Jeg har ikke jobb akkurat da hvis jeg ikke er heldig å funnet ny jobb, så usikkert hvor mye penger vi har akkurat da. Akkurat nå tjener vi veldig godt, men til sommeren lever vi nok en periode på bare en lønning. Kan jo undersøke forskjellige overnattingsmuligheter. Er det vandrerhjem der? Da kan man jo avtale, og sove flere på samme rom, det er ikke dyrt. Tenker vi underholder hverandre fint, jeg, uannsett hva vi gjør. Er ganske mye aktivitet her inne,så tar vel helt av når man faktisk møtes ansikt til ansikt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 3. februar 2007 Har googla litt, og det er bl.annet vandrerhjem som koster 360 kr natta. Om babyen må betale vet jeg ikke da. Der er det både tomannsrom og oppover:) Ellers er det camping med hytter, de koster mellom 600 og 900 avhengig av hvor mange man er osv:) Og motell for rundt 800 natta for 2 pers. der var barn under 12 år gratis. Og gratis reiseseng:) Videre har jo nsb minipris-billetter til 150 kr. uansett hvor langt man skal dra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #9 Del Skrevet 3. februar 2007 Har jobbet på vanderhjem da jeg var 18år, og syntes det var veldig fint og rimelig tilbud. Da ser det jo ut som at det ikke behøver å bli så dyrt, man kan velge i litt forskjellige prisklasser ettersom det passer med økonomien. Kan vi ikke skrive en liste på hvem som kan tenke seg å bli med, kan hende man får rabatt på hoteller når man er mange som bestiller sammen, og da kan man jo planlegge litt sammen med de som bor i nærheten av hverandre. Er enda ganske lenge til da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 3. februar 2007 Tror det er lurt å starte planlegginga snart jeg altså Tiden flyr og hvis vi snakker april er det "bare" tre mnd til! Det hadde vært så morro:) Ser for meg en haug med babyer som skråler og babler og kryper:) OG mødre som skravler og ler:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #11 Del Skrevet 3. februar 2007 Det er sant! Tiden går fort! tror jeg leser feil hele tiden jeg, var sikker på at det var juni/juli..hehe...Når i april var tanken? Jeg gifter meg 5 mai, så regner med tiden går til planlegging for det, så må nesten planlegge nøye hva jeg rekker over:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå