Gå til innhold

Luni og go'gutten

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg er din hemmelige venn! =)

Ville bare ønske deg og din etterlengtede prins en riktig god helg!

En liten oppmerksomhet fra meg og prinsessen kommer i posten om ikke lenge!

Stor klem =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo :o)

Oi så spennende!! Hvem er du da? Å, trodde ikke jeg skulle bli så nysgjerrig!!

God helg til deg og :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå kan du lure nå =)

Ett hint har du fått allerede, men det er nok ikke nok til å gjette hvem jeg er....eller?! ;)

Jeg har ca 1 million tanker om hva jeg skal sende til deg og gutten din; derfor trenger jeg litt hjelp....

Hvilken type er du? Dame eller ramp? Hihi...

Hvilke butikker har du å velge mellom når du skal handle babytøy?

Klem =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, vet at du har ei prinsesse :o) Men det er det en del fler her inne som har da.. :oP *tenketenke*.. Har jeg "snakket" med deg på BIM eller DIB før?

Jeg er en damete ramp..hehe.. Jeg er ganske allsidig tror jeg, liker både søte, tøffe og morsomme ting :o) Det var hjelpsomt tenker jeg.. ;oD

Jeg bor i en bygd ca 1 time fra nærmeste kjøpesenter, og på senteret handler jeg stort sett på H&M. Masse fint der ;o) Legger til at det er Norges minste avdeling da..

Kos fra meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi har nok ikke snakket sammen før =)

På BIM fulgte jeg kun med på utviklingen til barnet...syntes sånne debattsider var waste of time. Hehe... Jobbet masse frem til jeg gikk ut i perm og fritiden brukte jeg til å strikke små plagg til jenta som skulle komme.

Når så prinsessen kom og omsorgspermen til far var over fikk jeg litt panikk.... Måtte jo bli kjent med "likesinnede", men hvor treffe de? For første gang gikk jeg inn på terminklubben på BIM, men der var det ingen igjen... Etter litt research fant jeg ut at alle hadde "flyttet" hit, og meldte meg inn i gjengen her. I starten svarte jeg ofte på innlegg, men den siste tiden har jeg nesten ikke skrevet, bare lest.

Nå ble du vel mye klokere, tenker jeg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg brukte jo BIM så masse :o) Var BIM'oman på slutten, og var blant toppbrukerne flere ganger. Var sykemeldt 60% store deler av svangerskapet, pga bekkenet orket jeg ikke masse sprell for å si det sånn :oP Så da ble det dataen :o)

Jeg har akkurat "funnet" disse klubbsidene, så ble ikke fryktelig mye klokere nei.. *tenkelitttil*.. ;o)

Uansett hvem du er, så er jeg kjempeglad for at du ble min hemmelige venn :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da skjønner jeg veldig godt at BIM var en kjærkommen venn. =)

Veldig hyggelig å være din hemmelige venn også!

Ha en fortsatt fin søndagskveld, og så håper jeg du og din lille familie får en kjempefin uke!

Hemmelig klem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...