Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Det er nå 1.mnd siden jeg fødte. Har mega store strekkmerker på magen enda, og navlen er helt lilla, nesten svart. Gikk opp 30 kg, på magen og gikk ned 30 få dager etter fødsel. Å nå er hele magen ødelakt og all huden henger igjen, med strekk merkene. Vil dette forsvinne av seg selv? Vurderer å kontakte en hud og laser klinikk, koste hva det koste vil.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Det vil desverre ikke forsvinne av seg selv...hvis de er veldig mørke og store vil de aldri forsvinne helt med laser heller. Men, det vil bli mye blekere med tiden!Og huden vil trekke seg mye mer sammen, så det vil bli mye bedre enn det er nå! Det er mange i din båt, blant annt meg =)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Forsvinner nok aldri, ikke går dem bort med laser heller. Tenkte jeg skulle ha mageplastikk, men ikke før jeg er ferdig med fødsler.Får leve med de en stund til.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 De forsvinner aldri dessverre:( Men de kan bli lysere etter noen år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå