Gå til innhold

OK, da har dommen falt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

De setter igang fødsel på mandag. Så da er det bare å håpe at alt går fint og at det ikke blir nødvendig med drypp og slanger og nåler og masse skumle apparater. Og at alle er snille og hyggelige og forteller hva som skal skje...

Dette er rart! Jeg gruer meg, jeg. Men det kan jo hende alt blir helt fint, kan det ikke?

Badeanda Didrik skal forresten få være med Uglefar og meg på hotell og bade i badekar i kveld, så blir han ikke så skuffa.

Takk for alle fine tanker fra snille dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj så spennende:) MAsse masse lykke til med fødselene :) Håper det skjer noe her snart jeg nå :) Termin i går og svært utålomodig:)

Skrevet

lykke til!!! Det går sikkert kjempegreit!

gi beskjed når det har skjedd noe da!!!!

Skrevet

Hei Findus! Sender deg masse gode tanker for mandagen! Tenk så spennende å endelig få møte det lille nurket:-) Gleder meg til å høre fortsettelsen.. De er sikkert kjempeflinke der borte, det var abc du skulle på ikke sant?

Skrevet

Så bra badeanda får sin nytte i kveld da. Ønsker masse lykke til og er litt misunnelig på dere som skal få møte lillen om bare noen dager. Tvi, tvi:-)

Skrevet

Lykke til !!!! Går bare selv å venter på at noe skal skje... terminen min er ikke før onsdag. Skal på UL kontroll på mandag, så da får jeg vite hva de kommer til å gjøre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...