Gå til innhold

forslag til hvordan bli enig om navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tuuusen guttenavn og egenltlig ingen jentenavn... de få vi kommer opp med er vi totalt uening i..

sååå.. noen forslag til hvordan bli enig? hehe

tenkt litt på glansvask sin: skriv opp 5 navn på en lapp og se om dere har noen like evt finn ut hva dere liker best av de...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så heldig du er... vi har mange jentenavn, men sliter med gutt. og det er en gutt vi venter.... hjelp....

Nora

Ingrid

Ingvild

Thea

Emile

Aleksandra

Anine

Skrevet

begge skriv opp de dåkk synes e finast og når babyen blir født blir dåkker å skjønne me en gang ka som passe! eg å typen hold på å krangle på guttenavn å blei enig om å skrive ned! så får vi berre vente å se om d blir gutt eller jenta!

kos

Skrevet

vi har vært heeeelt uenige.. men plutselig kom jeg på et navn jeg syns var veldig fint, celise.. og dette likte samboer også.. så når du minst venter det så dukker det nok opp et navn dere begge faller for

Skrevet

Vi skrev opp 5 navn hver som vi likte best uten at den andre så. Og så ga vi karakter fra 1-5. Det navnet som til slutt fikk høyest karakter av oss begge ble vinneren;)

Skrevet

Vi har alltid vært enige om at vi skulle bli enige. Det vil si at begge har måttet "gi seg" på navn. Det vi har gjort alle tre gangene, er at begge , hver for seg, har gått gjennom navneboka og skrevet ned navn vi syntes var ok. Deretter gikk vi gjennomm hverandres lister. Diskuterte alle navnene, og kom til slutt fram til 2-3 navn på begge kjønn. Ingen har noen gang blitt "overkjørt", men både jeg og mannen min har "tapt" mange navn. I dag er vi veldig fornøyd med valgene vi har tatt.

Blir spennende å se om det går denne gangen også..

Lykke til!

Skrevet

Eg skrev en lapp med masse jentenavn på. Tok det eg ville ha og så la eg til en haug med navn eg visst han overhode ikke kom til å like;) Ba ham stryke ut de han minst kunne tenke seg...og da han var ferdig sto navnet eg ønsker igjen;) Siden han ikke klarer å komme på noe selv så måtte han si seg enig i at det navnet var greit hehe...utspekulert? Neeeiiida:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...