Gå til innhold

uvanlig søvnproblem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er nå 7uker. Hun har hele tiden vært en svært rolig baby som har sovet om netten nesten fra 1 uke (heldige meg). Vanligvis sover hun fra 23/24 om kvelden til 08.00 om morgenen, men i natt sov hun helt til 09.30!!!!!! Er ikke det litt vel lenge? (merkelig nok virket hun ikke veldig sulten) Bør jeg vekke henne viss dette fortsetter???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æ syns ikke du bør det! ho blir større å treng mer søvn! spørs jo å kor mye ho sover på dagtid da! sover ho lite e ho nok ganske trøtt!

kos deg heller mens ho sover lenge du!

vi har å hatt en veldi snill gutt som har fått sovet til han har vokna på mårran å av å til har det vært halv 10- 10 ¨å så seint som halv 11..

det skjer ikke vær dag selvfølgeli .. men deili når det skjer!!

Skrevet

Det hadde ikke jeg gjort men...så sant du ikke merker at det går hardt utover melka di. Bare følg med på veksten hennes og nyt sovinga. Det går fort nok over :-) Det gjorde det med oss hvertfall...

Skrevet

Vekk henne etter 5-6 timer. Jeg vekket min hver 3 time i begynnelsen,men han hadde problemer med vektøkning+at jeg hadde ammeproblemer. I ettertid fikk jeg høre at man kun trenger å vekke etter 5-6 timer om natta. Du bør amme hyppig på dagen ca hver 3 time. Vei henne gjerne for å se om vektoppgangen er bra.

Skrevet

Jeg hadde også en soveglad baby og han ble vekket litt i starten pga tidlig fødsel så han var litt liten og gul.

Etterhvert så vekket jeg ikke og han sov gjennom natta v 2,5 mnds alder

Likevel hadde han en utrolig vektøkning og når han var 3 mnd hadde han tatt igjen alle

Det er ikke noe vits i å vekke om ikke det liten vektoppgang!

Ja og om du får lite melk da eller som meg jeg fikk brystbetennelse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...