Gå til innhold

*sommer* og Høst72 - takk for i går:-)

Anbefalte innlegg

Det var veldig hyggelig å treffe deg *sommer*, du virker som ei søt, livsglad og fornuftig jente - veldig koselig å prate med deg, og jeg er sikker på at dere kommer til å lykkes til slutt:-)

Og det var også veldig fint å treffe deg igjen Høst72:-) Vi er jo i somme situasjon nå, med 3. og siste forsøk på Riksen. Det gjør det veldig godt å prate med deg, for du virker så rolig og trygg - og jeg håper litt av det smitter over på meg, for det trenger jeg. Nå skal du se at vi får oss røde hjerter på Riksen-vegge begge to, nå skal vi jaggu vise dem!

Kom plutselig på at vi var 3 årsider som møttes i går; *sommer*, Høst72 og snøfilla (vinteren) - vi manglet visst bare en vår... Men den skal vi ta oss av selv, for det er nå i løpet av våren vi skal bli gravide alle tre!

Klem til dere begge to og takk igjen for et hyggelig treff på "Broker":-)

Klem

Fortsetter under...

Heisan!

Takk i like måte, det var veldig hyggelig å treffe dere begge to!

Jeg føler meg absolutt ikke rolig og trygg foran dette 3. og siste forsøket på Riksen, men jeg håper virkelig at vi lykkes begge to denne gangen. Denne gangen må det være vår tur!!! Har sendt en mail til Riksen, og så forsøker jeg å ringe dem i morgen...

Skal ta en ekstra titt på den hjerte-veggen neste gang jeg er på Riksen ;o) Og så bidrar vi med hvert vårt i begynnelsen av mars, det må jo være en bra måned for positive tester!

Jeg må si jeg har lært mye av deg Snøfilla, og du er så flink til å støtte alle andre her inne, selv når det er tøffe tider for deg! Du er virkelig et varmt menneske! Nå er det din tur!!!

Klem til dere!

Hei hei begge to..

Ja som dere har sett så testet jeg jo negativt igjen på lørdag, men var jo veldig forbredt på det så jeg ble ikke så trist.

Samboeren min var snill og tok meg med ut på en koselig tur lørdag og vi spiste god lunch ute med et glass hvitvin til. Det smakte utrolig godt.

Det var kjempe koselig å treffe dere begge to, jeg kommer nok til å titte innom en gang i blant for å følge med på hvordan det går med dere.

Håper dere begge er med på å sette hjerter på veggen hos Riksen.

Selv ser jeg frem til hytteturer, utenlandsturer og sprøytefri!!!

Lykke lykke til :-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...