Gå til innhold

Hva skjer`a??? Please....(sorry detaljer) redd nå..

Anbefalte innlegg

Er jo på min 10 dag med blødning, og det har vært frisk rødt blod til litt spotting til ingenting... så på`n igjen...

I dag så var jeg på do, så var det selvfølgelig litt blod som drypte i do (som det har gjort i før denne perioden) men når jeg tørket meg så kom det 2 slimete lange på ca 5 cm hver.

Og en klump som lignet på en litt stor ert med en litt slim greie på æsj...

Jeg har ikke vondt i det hele tatt, jeg er kvalm.. men føler meg liksom ikke gravid i det hele tatt....

Hva skjer med meg da???????

Har jeg MA ELLER SA ELLER HVA FAAN SKJER!!!!!!!!!

Fortsetter under...

Kjære deg....at du aldri skal få fred da Tullemor...:-/

Jeg har nok ikke noe bra svar på hva som skjer. Det kan jo hende at det er det ene egget som slipper....men det er jo vanskelig å si....Jeg skal krysse alt jeg har for at dette skal gå bra!

Ønsker deg masse lykke til videre!!

Mange klemmer fra

Etter som det er så tidlig i svangerskapet trenger dessverre ikke en SA/MA gjøre så veldig vondt, egget/eggene har jo ikke gravd seg skikkelig fast enda - så de som mister seinere har nok mer vondt (og kanskje mer blod også - ikke vet jeg). Sa ikke Snupi76 noe om smerter osv?

Håper blodprøva viser bra hcg-stigning sånn at du kan senke suldrene, slappe av og begynne å glede deg over graviditeten snart - det er på tide:-)

Klem

Huff Tullemor!

Jeg har et godt råd til deg nå:

Reis på legevakten der du bor/ sykehuset! Få tatt en ultralyd for å se om/ hvor mange eggposer du har i livmoren din. Du blir jo gal av dette! Du MÅ sjekke dette i dag!! Du er nødt å vite hva som skjer nå Tullemor - dette er uholdbart!

Kan du ikke love meg at du oppsøker legevakt og får sjekket dette en gang for alle!!

Jeg unner ingen denne jæ***ventetiden. Og fosterene er jo såpass store nå at man skal kunnese no på UL. Få tatt en blodprøve i samme slangen. På sykehuset får du svar på den med en gang!

Ønsker deg alt godt og lykke til - dette må ende godt :o)

Klemmer fra

Annonse

Uff tullemor.

Vet du, nå synes jeg du skal få en tidlig ul. Du trenger ikke vente til neste uke. Jeg synes du skal på ul på mandag den dag. En skal ikke gå sånn å være vettskremt uten å vite hva som skjer. Selv om det evnt er for tidlig å se hjertelyd så kan de i hvert fall se om det fortsatt er noe i livmoren din. Hvis du allerede har abortert vil de i hvert fall kunne bekrefte det. De kan også bekrefte om det er en igjen der inne.

Har så vondt av deg nå. Tenker på deg og lykke ,lykke til!!

Enig med Lenn og TPM - nå må du få en UL! Ingen orker å gå rundt med konstante blødninger så lenge, du må jo bli helt tullete (bokstavelig talt...) Om ikke hjertet banker enda, kan de jo se fosteranlegget, og det må jo være godt å få vite at det/de er der - ikke sant?!

Lykke til & klem

Hei

Ring SIV-tønsberg og be om å få snakke med kvinneklinikken/gyn.

Der tar de imot deg. Da slipper du kontakt med legevakta. Legevakta er mer belastning enn hjelp.

Direkte kontakt med kvinneklinikken/gyn!!! Husker ikke nummeret.

Jeg gjorde det maaaange ganger når jeg hadde XU.

Støtter meg til de gode rådene du har fått her...

Du kan ikke fortsette å ha det sånn du har det... Det er jo helt forferdelig...

Det du trenger nå er noe "håndfast". Ta kontakt for å få en ultralyd, så du kan få mer vissthet. Krysser fingrene for at spirene sitter som de skal, og at du bare er en av de som blør i begynnelsen!!!

Annonse

Kjære kjære Tullemor1.... kan du dra på sykehus nå og få sjekket dette skikkelig en gang for alle.. du kan ikke gå sånn som det her en uke til!!!

Uff vet ikke helt hva jeg skal si jeg annet enn at tenker masse på deg og krysser alle fingre... håper at dette går bra..

Kom dere avgårde nå.....

Klemmer fra en som tenker på deg!

Jeg hadde det akkurat som du... mistet en slimklump med en "boble" på... men jeg fikk kraftige smerter etterpå... som rier... og masse blødning... Dro til legen og de kunne ikke gjøre noe siden det var helg.

Du vet jo hvordan det endte for oss...

Men vi hadde bare en. Det kan jo være du har en igjen. så om det er mulig å få sjekket det så kom deg til ultralyd på sykehuset!!

Ønsker deg allt godt, Tullemor - og vit at jeg føler med deg!!

Varm klem

Ja har fulgt deg litt, men jeg har ikke hatt vondt i det hele tatt, merker ingenting. var bare at det kom på papiret hmm...

Legen kunne ikke gjøre noe, skal ta ny blodprøve på mandag..

Da jeg mistet i uke6 såvpknet jeg om orgenen med intense mensensmerter...og ett par timer etter kom blodet. Jeg hadde mensen smertene i flere dager, og følte meg ikke gravid lengre. Var akkurat som om jeg hadde fått tilbake kroppen min, rar følelse, men jeg bare visste jeg hadde mistet.

Jeg syns du skal dra på sykehuset med en eneste gang og få dette avklart! Du kan ikke gå og ha det sånn! Husk også å ikke gjør noe fysisk, hold deg i ro.

Sender deg masseklemmer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...