Gå til innhold

Noen som vil anbefale utfra mine kriterier???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter vårt første under til sommeren, og er helt grønn egentlig på barnevogfronten. MEN, vi har jo noen kriterier da, så lurer på om noen har noen anbefalinger.

Vognen må være lett, den må være enkel å trille i byen og på butikker, den må fungere godt i skog og mark og sportsvogndelen er "viktigst" for oss. Hmmm...lar dette seg kombinere i en og samme vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emmaljunga citycross?? Den har nå ihvertfall en flott sportsdel også kan du kjøpe citybag til så har fin bag del til den også.

Se på

www.emmaljunga.no

Skrevet

Anbefaler Emmaljunga City Cross jeg også!!!!

Skrevet

TFK Joggster.

Enten Twisten hvor framhjulet kan låses eller Joggster III hvor det kan kjøpes ekstra svingbart hjul til bybruk.

Skrevet

Hadde samme kriterier som deg, pluss noen til, og endte opp med Emmaljunga City Cross med City Bag. Det virket som den desidert beste vognen utifra det vi ønsket.

Skrevet

One tree hill urban jungle duovogn. 3 hjuling der fremhjulet kan låses, f.eks i ulendt terreng. Både bag og sportsdel. Finnes i special edition nå. Sender deg en link:

http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=9307215&sid=13aOJ4vVpR626197&pos=8&tot=1227

http://biteringen.no/produkter/barnevogner/onetreehillothuj/

Vi har hund og liker å gå i skog og mark og ble anbefalt denne vognen. Lite reklamasjon også...

Skrevet

LEgger til litt info om One tree hill: Siden det er n 3 hjuling kan du bruke bare 1 hånd til å snu vognen og den er utrolig lett å kjøre... 360 graders sving.

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger jenter, nå har vi et sted å starte:-)

Skrevet

Dersom du skal gå mye i terrenget hadde jeg ikke valgt svingbart fremhjul. Det blir fortere ødelagt og tåler mindre enn de faste hjulene. TFK Joggster 3 valgte jeg selv pga at sportsvogndelen er stor og god, regulerbart fotbrett, full liggestilling, forholdsvis lett vogn, tar forholdsvis liten plass i bil, har håndbrems og du kan kjøpe med sånn svingbart hjul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...