Gå til innhold

November: Irriterende forskjell på str. på babyklær!


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Er så irriterende at de forskjellig butikkene forsåvidt har de samme str. men så er de ikke like store likvel! Kjøpte en body i str 62/68 på Kappahl, og den var altfor stor.. Str under var jo 50/56 ..kunne jo ikke kjøpe den tenkte jeg..siden snupp har begynt å vokse ut av str.56. ARG!!!

 

Hehe, utolmodig etter å bruke de fine nye klærne vøtt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med du. En annen ting som er irriternede er alle de "breie" klærene. Babyen min fyller jo ikke halvparten av de engang.

Noen merker av sparkebukser har de altfor breie og altfor korte på beina. Typisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har også hatt det problemet med armene på pyjamaser kjøpt på H&M. de er jo altfor korte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte babyklær fra Ellos, tenkte at jeg måtte handle inn litt i str. 68 for det har han så lite av. Men disse klærne var enorme! Så jo nesten ut som de passet ettåringer! Bare en liten advarsel hvis dere bestiller derfra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor er name it buksene store men bodyene små i str... er mye en skal irritere seg over, men det er irriterende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sant så sant. Og hos meg ble de for trange da de ble "passelig" i lengden. Han her er rett og slett for tykk rundt magen han til de buksene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i gården er det også sånn at man ikke kan se på størelsen som står på lappen i klærne, man må prøve seg fram:)

Har endel bodyer som er "vide i livet" men knappe i lengden ja:(

Han bruker alt fra 50 til 62 om hverandre nå for tia;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...