Gå til innhold

Shhh jeg er på et smugbesøk...

Anbefalte innlegg

Mannen i mitt liv har ikke helt forståelsen for BIM... så jeg sniker meg inn her i hemmelighet - for jeg er så spent og gira at jeg ikke helt vet hvilket ben jeg skal stå på - og det er kun pga intens temping og sterk optimisme!

Men - altså. Jeg har de tre siste månedene tempet -. 35,9 frem til eggløsning, 36,1 etter. Det samme skjedde denne gangen - bortsett fra at torsdag gikk tempen opp til 36,4. Fredag var den også det. I dag var den 36,7! Enten har jeg feber eller termometeret er i stykker... og så vet jeg for lite om temping til å vite om dette er et positivt tegn!!! Jeg vet at tempen skal stige på et eller annet punkt om jeg er gravid, men aner ikke når. Har ikm på onsdag som kommer og er som sagt kjempespent.

Noen med liknende erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8067005-shhh-jeg-er-p%C3%A5-et-smugbes%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mange dager er det etter el da? Hvis du er på dag 13 eller 14 dpo høres dette veldig lovende du. Mener å ha lest at fra dag 10 dpo kan man se evtuelle forandringer hvis man er gravid. Sikkert litt individuelt men krysser fingrene for at det går din vei nå.

klem fra

Hmm, dette høres oppløftende ut! Det er jo en slik temp-stigning jeg håper på hver pp.

Har du lest om temping på www.pernille.info? Står noe om at for noen stiger tempen ytterligere et hakk en ukes tid etter el, og at dette kan være en indikasjon på at egget er befruktet. Håper det er tilfelle for deg!

Veldig spennende, hold oss oppdatert da!

Jeg er på dag 24 i syklusen, hadde sannsynligvis eggløsning dag 14 (i alle fall tempstigning dag 15) og har hatt høyere temp enn normalt i tre dager nå, altså dag 8-10 etter eggløsningen. Har ellers INGEN symptomer hvis jeg skal svare med hånden på hjertet - litt stikninger og ømme pupper pleier jeg i grunnen å ha... men det er håp i hengende snøre, mener nå jeg!

Hvis bare den fordømrade tanta kunne holde seg unna nå!!! Har lovet mannen og meg selv at det ikke skal testes før tidligst onsdag (det er IKM-dagen), så jeg får bare vente i spenning - fire dager igjen nå! Håper VELDIG på gode nyheter nå, trenger en gla'melding for tiden.

Lykke til alle dere andre her inne - stå på dere som har EL, og knip igjen dere som ikke vil ha tantebesøk!

Lørdagsklem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...