Gjest Kanskje_denne_gang.. Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Får vel ta en tur på apoteket likevel i dag da... Er nesten fire uker over ikm, og puppene eksploderer snart! Jeg er også kvalm, spes når jeg er sulten... Stikker nederst i magen... Har egentlig en del spire-symptomer nå, men vil ikke tillate meg selv å håpe, for jeg testet negativt etter to uker.... Har egentlig tenkt å vente med å få svar til tirsdag, skal til gyn., men tror ikke jeg greier å vente lenger....
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Å så spenndene.. Hold oss oppdatert og masse lykke til:)
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Ja, du MÅ teste=)) Forvente tilbakemelding!!
meg & mine små Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Ja, ta å test i dag! Nå er det gruppepress her hihi Lykke til!
Gjest Kanskje_denne_gang.. Skrevet 3. februar 2007 #5 Skrevet 3. februar 2007 Dusteapoteket var stengt i dag, og dermed må jeg vente til over helga med å finne ut noe.. Kanskje like greit, for jeg begynte plutselig å blø i stad.. Ingen typisk mensfølelse, men så er d jo ikke noe som har vært typisk denne perioden da... Sikkert bare en ekstra laaaang periode likevel... snufs.... Nå hadde jeg virkelig skrudd opp håpet men....... ÆSJ!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå