Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Hei! Jeg har en venninde som jobber i BabyBest! Jeg synes personlig det er kjempefine vogner til en fin pris. Denne bedriften ledes av norske menn, og ble oppdrettet på bakgrunn av at dere småbarnsforeldre ikke skal betale en formue for barneutstyr! Det er kanskje ikke high teck utstyr, men det holder i massevis. Jeg har flere venner som har kjøpt forskjellige vogner derifra, og de er kjempefornøyde! Til alle Kari Normann, ikke vær så skeptiske, og ha ihvetrfall noe bakgrunn for de negative tingene dere har å si!
Nuffa Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Jeg har personlig erfaring med vognene. Synes ikke det er bra vogner. Handler mye annet der som er helt grei kvalitet som kluter, regntøy, tepper, saueskinn ol. Så alt er ikke "shabby" kvalitet, men som sagt, ville styrt unna vognene....
mammmamia ** Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Helt enig med Nuffa..! Har både egen erfaring og andres erfaring og enda ikke hørt noen som er utelukkende positiv til vognene.. Så jeg velger å styre unna, og til 3-4000 får man faktisk MYE bedre vogner enn disse..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå