Gå til innhold

Juni: hva skjer i helga da mammaer og pappaer?=)

Anbefalte innlegg

Her har jeg endelig fått samboer hjem...så vi skal ha kose dag men pizza og film....det skal bli deilig....

spesielt godt er det at lillemann sov hele natta i si seng...og etter denne uka med våken netter var det utrolig digg....tror an ar hatt seperasjonsangst...savna pappaen sin ..tihi.....

ønsker dere alle en strålende helg i allefall....

nå må jeg springe etter lillemann...som kryper fort som f....

kos dere i helga=)

Fortsetter under...

i kveld skal jeg ut på byn!!!! jippi!!!LENGE siden sist!tenkte jeg skulle på polet nå og kjøpe meg en flaske baylis(sånn det skrives???)pappen skal vere hjemme med småen. den sniken har jo selfølgelig ringt til sin mor og fortalt at jeg skal ut,så da ville hun komme på overnatting for å "hjelpe"han....fy flate for en utspekulert gubbe....ja,ja jeg skal nå vertfall kose meg!!!!God helg alle sammen!

samboern har arbeidshelg.. det er slapseføre. så jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre. teodor er turbo og leker godt alene i dag, etter flere dager der han bare kryper til meg og skal opp. ja for det er jo det nye etter at han fikk fort fart på ålinga/krypinga!! skiskytings vm har starta.

blir vel (nok en) rolig helg!! regner med det blir en handletur og kafetur tidlig ettermiddag da kjærstn komme rhjem! o gi morgen skla vi trille leeeenge!!

Lillegutten her har blitt forkjøla han, stakkar. Andre gang han er det, faktisk. Så det blir nok en rolig helg med masse kos – håper det gjør ham fortere frisk! Ellers fikk vi akkurat tekstmelding fra et vennepar som fikk ei lita jente i går kveld, kjenner at jeg er skikkelig misunnelig… og mannen min sa: ”kan ikke vi lage en baby til snart`a?” :-)

Ellers skal vi kose oss med en diggbar sjokoladekake som jeg egentlig bakte fordi vi skulle få besøk av vennene våre (de som fikk barn) i dag, men da får vi spise den alene!

Her hadde vi besøk av venner i går. Spiste bakt potet med masse godt tilbehør og kylling filet. I dag sitter jeg og forbereder meg til jobb i morgen. Har en masse kataloger jeg må oppdatere og skrive over fra de gamle til de nye, lese gjennom nye studietur rapporter etc...Sambo har stikki av med guttungen. Var visst no mat hos svigers så der er de:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...