Gå til innhold

da var vi hjemme fra barne avd


gullungene 01 og 06

Anbefalte innlegg

lille gutt har våre syk siden mandag med tung pust og hoste. har våre hos fastlegen og legevakta. har fått brikanyl, men det har ikke hjelpt.

har fått innhalasjon på sykehuset men ble ikke så mye lettere av det.

så nå håper jeg at han blir frisk av seg selv ganske fort for jeg vil hest ikke inn igjen.

skal også til rikshospitalet i løpet av feb, og han må helst være frisk til det. ser ikke formeg og fly med en som er så tett og vil helst ikke avbestille timen der. har ventet siden han ble født på og få hvite om det blir oprasjon. jaja jeg krysser fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hjem fra barneavdelingen, det er alltid godt å komme hjem! Er det RS-virus han har? Han hørtes for tung ut i pusten da du skrev melding på mandag, det var godt du tok en ny runde til legen!

Vent å se litt i forhold til tetthet og flytur. Mye kan rette seg på den tiden. Har du fått noen oppfølgningskontroll på sykehuset? Vurderes han mtp astma?

Lykke til videre, uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. legen sa bare det var et virus. så jeg vet ikke om det er rs-virus.

fikk heller ingen kontroll time på sykehuset, men måtte bare komme opp igjen hvis han ikke kom seg. de må visst ha vært tung i pusten et par ganger før de kunne sette astma diagnosen sa legen, men jeg har det selv og det hørest ut som når jeg er på det værste.

så jeg bare krysser fingrene for at vi slipper dette mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og velkommen tilbake. Får håpe han blir frisk ja. Krysser alt jeg eier og har.

Benjamin skal legges inn på sykehuset på tirsdag, og skal ta MR på onsdag. På tirsdag før sykehuset skal han også til manuellterapeut for å sjekke ut KISS.

Ikke kjekt i det hele tatt når de små feiler noe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det er tungt for de små å slite med pusten. Håper han kommer seg fort, jeg! Du hadde sikkert fått vite det om det var RS-virus.

Krysser fingrene for dere jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...