Gå til innhold

CB eggeløsningtest?????

Anbefalte innlegg

Hei!Vi har prøvd i ca. 5pp å få barn nr.2,men er tydeligvis ikke så lett som med nr.1.

I min desperasjon kjøpte jeg CB eggeløsningstest(digital) og satte igang på dag 11 etter siste mens.Men har nå brukt opp alle 7 tester og ingen viste at jeg hadde eggeløsning.Dag5 var dog ikke brukelig(error)....mulig at denne haddeville vist positiv,men da ville dagen derpå vel også ha vist positivt??????

Noen som har opplevd lignende??

Kan man ha EL 16-18 dager etter mens mon?

Mensen min har iblandt vært litt rar.....først 2-3dager med spotting og så mens.

Skjønner ikke dette helt.....Håper da jeg får eggeløsnig...eller????

God helg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8066474-cb-eggel%C3%B8sningtest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen!

Jeg har også teste for å finne el denne mnd, men har brukt QR. Med QR hadde jeg positiv test (teststrek like sterk som kontroll strek) i 1 dag. Så i teorien kan du muligens hatt el den dagen testen din var ugyldig. men jeg har ikke prøvt CB så jeg er litt usikker på de da.

Kanskje ikke noe godt svar dette. Jaja dytter det litt opp for deg da...

Du kan veldig godt ha EL uten at det slår ut på en test. Jeg har blitt befruktet jeg, uten at det slo ut noen resultater på EL test, altså jeg fant ikke EL da jeg lette, men jeg kan ha lett feil dager. Selv omdet finnes hovedregler for ting, så er jo ting ofte individueltogså, og det er faktisk ikke alle som har EL akkurat midt mellom to TR perioder.

Selv jakter jeg på EL hver eneste dag denne mnd, skal teste absolutt hele syklusen (ja, litt dyrt men...utolmodig) Jeg tenker at jeg en mnd nå forsker litt på å finne EL, spent på hva slags resultater det gir. Har ca 30-31dager lange sykluser da. Lykke til med din jakt på EL.

Jeg tror jo egentlig mer på aktivitet i halmen i ti hele dager, eller annenhver dag i 10 dager, ca fra dag 8 til 18 eller noe, jeg da. Men tenk om du har EL dag 7 eller 19? Det er noen ordentlige ELeksperter her inne, de svarer helt sikkert.

Hei,

Har du vanligvis regelmessige sykluser og hvor lange er de?

Jeg har fått positiv svar på CBs digitale eggløsningstest på dag 23 i en syklus som er 37 dager. Jeg ville ikke regnet med dagene med spotting i syklusen.

I tillegg hjelper det å se etter andre eggløsningssymtomer som f.eks eggløsningsslim. Jeg fikk det dagen før eggløsningstesten slo ut.

Du kan lese mer om eggløsningsslim på www.pernille.info

Hei-hei!

Takk for gode svar.....mulig at min eggeløsning er seinere enn de 14 dager. Har vanligvis syklus på ca.32dager.Sist begynte jeg å spotte etter 27dager, men begynte ikke å blø skikkelig før etter 31 dager.

Gir "bånn gass" nå og satser på at den klaffer da:-)

Skal samtidig sjekke andre eggeløsningssymptomer.

Ha en koselig helg allesammen!

Annonse

Hei!

Jeg har brukt CB el- test noen mnd. En gang fikk jeg positivt svar, men 2 mnd har jeg ikke funnet el med testene selv om tempen viser at jeg har el og jeg tom ble gravid en av mnd.

Tror jeg er nødt til å begynne å teste morgen og ettermiddag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...