Gå til innhold

Uff, negativt igjen :(

Anbefalte innlegg

Testet istad, og kontrollstreken lyste mot meg. Prøvde iherdig å vri og vende på testen (CB) for å se om jeg kanksje kunne skimte en svaaak lodrett strek, men det var det dårlig med. Blæh..

Tr var sist på besøk første uka i januar, starta 1. januar for å være nøyaktig. 18. og 19. hadde jeg litt lyserosa på papiret, det samme 28. Korsryggen har i over 2 uker hatt de "smertene" jeg pleier å ha før tr kommer, hadde noen dager der jeg var veldig sliten i magen (føltes som om jeg skulle ha tatt masse situps uten at jeg hadde gjort det) og mensmurringer og stikkinger som kommer og går. Testa negativt 27. januar også.

Slutta på pillene 29. desember, etter å ha gått på dem i ett år. Aner jo derfor ikke sykluser, dette er første pp og vet det er vanlig med kluss i sykluser etter det. Tidligere hadde jeg ofte sykluser på under 28 dager. Sukk... Jeg har egentlig en god følelse inni meg, men de testene får meg ned på jorda. Har ikke tatt el-tester, så er ikke dønn sikker på at jeg har hatt det, men har prøvd å sjekke livmortappen, og den har vært bløt. Men denne åpningen er det neimen ikke lett å forstå seg på..

Fikk brev fra gyn med time i april, men har avbestilt den. Kanskje jeg bare skal bestille time til uka, og få dem til å ta innvendig ul for å se om alt er som det skal, bare for å ha gjort det. (gjort det før, men det er noen år siden.) Der kan de vel se både det ene og det andre...

Var igrunn bare det jeg ville si... godt å få lufta seg...

Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8066470-uff-negativt-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vet jo at syklusen kan få en skikkelig krøll på seg rett etter p-pilleslutt....... så ta tiden til hjelp....det er kanskje det greieste å vente med å starte prøvingen når du vet hvordan syklusen din blir....jeg vet at det er vanskelig, men er ikke lett å vite når man skal teste seg.

Hvis du vil har lyst å få mer innblikk i syklusen ville jeg kjøpt billige el.tester fra www.billigetester.no - det er sånne små strips.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...