Gå til innhold

Første gang vi hadde barnevakt i går...


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

... Hele to timer på ettermiddagen! :-) Mamma har masa om å få passe Ingrid lenge nå, så da vi måtte dra for å kjøpe høystol, fant vi ut at det var like greit at hun var hos min mamma og pappa.

 

Da jeg kom hjem og skulle hente henne, smilte hun ikke med en gang, og hun begynte å gråte da jeg skulle ta henne med hjem(de bor 5 min unna oss). Etter en hjemtur med gråt, var jeg ganske lei meg, hun er jo vanligvis mammas gojente! Men så kom vi hjem, og hun søkte noe innmari etter puppen, og da skjønte jeg at det var derfor hun hadde grått, fordi hun ville ha "puppekos"! Da ble jeg glad og rørt da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men det var utrolig merkelig, har jo vært så vant til å dra henne med uansett hvor jeg drar nå, så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morfaren passet Maja for noen helger tilbake, og når de kom hjem overså hun både meg og pappa'n totalt! Tok noen minutt før hun "godtok" oss... merkelig! Som om hun var fornærmet på oss :-)

 

Men ble innmari glad for puppen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vanligvis når jeg forlater rommet for et kort øyeblikk smiler hun jo når jeg kommer tilbake. Ble nesten litt lei meg med en gang, men hun er jo så sosial, jenta mi.

 

Burde ha nevnt at hun hadde fått middagsmat for en halvtime siden, derfor jeg "vet" at det bare var kosepupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende å ha barnevakt for første gang...

Jeg er hos mamma i helgen og hun har tatt med seg Karsten på trilletur mens jeg har vært inne (og dibbet!) :o)

Er litt rart å være vekk fra Karsten når det ikke er mannen min som har han... Jeg fullammer jo fortsatt, så det blir ikke så mye barnevakt på oss enda. Men er invitert på bursdag i mai, et blir vel første gangen hvor vi skal ut begge to... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...