Hoppetussa Skrevet 3. februar 2007 #1 Del Skrevet 3. februar 2007 ... Så nå har jeg jaga pappan opp av senga og ut for å trille henne i søvn. Tok meg av morgenstellet selv, men det tok på det... Jeg var så og si aldri syk før jeg fikk snuppa(kan vel huske en gang siden jeg kom i skolealder), men nå har jeg vært helt slått ut med feber to ganger sidne hun ble født. Jaja, får hvile masse i dag og synes synd på meg selv! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 3. februar 2007 #2 Del Skrevet 3. februar 2007 God bedring! Ikke no gøy å være syk nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 3. februar 2007 Takk for det! Måtte bare syte litt! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 3. februar 2007 #4 Del Skrevet 3. februar 2007 Huff, stakkars deg. God bedring da, og bare la pappaen ta seg av snuppa i dag. Jeg er heller "aldri" syk. (bank i bordet), og jeg gruer jeg skal være det. Siste sort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 3. februar 2007 #5 Del Skrevet 3. februar 2007 Goooood bedring! Jeg synes synd på det, jeg også! Mye hvil og C-vitaminer er oppskriften min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 3. februar 2007 #6 Del Skrevet 3. februar 2007 God bedring!!!! Og utnytt pappa'n for det han verdt Du fortjener å hvile litt når du er syk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #7 Del Skrevet 3. februar 2007 God bedring!! Kos deg i senga og la pappa'n ta jenta i dag du =) Hilsen din hemmelige venn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #8 Del Skrevet 3. februar 2007 God bedring! Er tett i hodet, nesa og halsen selv, høres ut som en grov mann når jeg prater..hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 3. februar 2007 Huff, god bedring til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 3. februar 2007 #10 Del Skrevet 3. februar 2007 God bedring til deg! Er ikke stas å være syk, nei, men da får vel pappaen trå til litt! Heldigvis varer ikke sånt lenge. Torsdag var jeg helt falleferdig, i går var jeg skrall, mens i dag er formen nesten tilbake til normalen... Så hvil deg masse og tenk på at snart er det bedre! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå