oOoOoOo Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Leser om mange som har "mensmurring" , stikking og diverse i magen, og hører at dette bare er bra fordi det er tegn på liv. Blir litt nervøs... jeg kjenner ingen verdens ting og er 7 uker i dag. Er heller ikke kvalm eller noe, har ikke sære lyster eller lukter jeg ikke klarer. Alt er liksom så normalt....? Flere som har det slik?
Mannemor Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 God morgen :-) Dette er mitt 3.svangerskap og eneste symptom på graviditet er at mensen uteblir. Har ikke hatt noen plager. Så bare nyt det,der er nok av dem som spyr hele dagen Lykke til :-)
❤lille stjerne❤ Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Snart i 6. uke her. Merker ikke særlig mye jeg heller. Hatt litt stikking innimellom og er litt oppblåst i magen, ellers ingenting. Ikke kvalm, ikke spesielt lyst på ting eller mer sulten, ingen frysing eller svetting, ikke humørsvingninger. Litt ømme pupper har jeg, men det er alt. Er jo bare glad for at jeg slipper å være kvalm da, men det hører jo liksom med, hadde "regnet med" å bli kvalm jeg.....
attpåklatt!! Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Hehe.. de fleste uten symptom vil ha, og de med vil helst være uten!! Alle er forskjellige... Det som er baksiden med dette forumet er jo at det blir mye sammenligning!! Og det er ikke alltid bra... Alle er gravide på sin "rette" måte.. viktigste er å prøve å nyte det uansett hvilken form en er i.. Lykke til alle sammen, med eller uten symptomer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå