Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Har nettopp hvert på en fest i nyhuset til bestevenninna mi. Der røykte de en del, satt så å si nesten hele kvelden me vinduet, åg satt ikke kjempe nært de som røyka, men det var jo en god del røyk i rommet allikavel. Nå har jeg skikkelig dårlig samvittigheit overfor babyen min! Trur dere at hun er blitt skadet av denne hendelsen?? Jeg bruker aldri å dra på fest etter at jeg ble gravid, og er aldri passiv røyker ellers... så dette var jo et engangstilfelle. Jeg er så urolig for at jeg kan ha skadet babyen med å sitte i det rommet. (Jeg verken drakk eller røyka på festen)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Jeg kan aldri tenke meg at baby'en har tatt noe som helst skade. Det er vel ikke skadelig før man blir utsatt for røyking/passiv røyking ofte.
engutttil=) Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 det siste du må gjøre e å ikkje være sosial no mens du e gravid og bekymre deg for mykje! så lenge du passe på din eia kropp så går det bra ska du se! eg sei aldri nei tel en invitasjon sjøl om eg veit at det blir både røyking og drekking fra vennan mine! det hjelpe så godt på humøret å være ute ilag me dem man e gla i! nyt livet me vennan dine no! du blir å prioritere di nok bort når du får gullklumpen din! då e det demmes tur å komme t deg!!! kos fra nord
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Hei! Leste her tidligere om ei som hadde en mor og en tante som røykte veldig mye. Da hun hadde født, tok jordmora morkaka opp og sa: Jeg kan se at du har røyka i svangerskapet. Men det hadde hun ikke, det var rein passiv røyking. Jeg tror ikke at en sjelden gang kan være skadelig, men om man sitter gjentatte ganger om og om igjen og utsetter seg selv for dette, tror jeg nok det har noe og si.
engutttil=) Skrevet 3. februar 2007 #5 Skrevet 3. februar 2007 berre før å klarlegge det e snakk i en to festa i måneden! og når eg e på besøk hos venna som røyke går de ut å røyke av hensyn t meg! poenget va at man ska ikkje mure seg inne selv om man e gravid!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 Thanx for svar, er litt mindre urolig nå Dette var et engangstilfelle, sist gang jeg var på fest og ble utsatt for passiv røyking var i november... Så det er jo ikke så ofte liksom. Jeg var jo der i ca 7timer, så derfor lurte jeg på om d ble på en måte som om man røykte i 7timer i strekk... Men det blir jo ikke det samme, jeg er bare så utruli glad i den lille spiren min at eg sikkert uroer meg en del for mye:)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #7 Skrevet 3. februar 2007 Vanligvis når jeg er hos venner/venninner som røyker så går de ut når de skal ta seg en blås... Men siden d var 15stk der, og alle røyka, og jeg var den eneste som ikke røykte, så syntes jeg liksom ikkje at jeg kunne skyve alle sammen ut i stomen for å røyke, og jeg satt jo at med vinduet, fikk jo ikke røyken rett opp i trynet:) Dessuten så har jeg røykt i 5år før jeg ble gravid, så røyklukt er ikke noe jeg synes er sånn kjempe ekkelt (slutta med en gang jeg ble gravid) Er enig med NR1, synes ikke at man skal sperre seg inne, jeg hadde d mer gøy i går, enn jeg har hatt på lenge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå