Gå til innhold

menssmerter


Just be

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vært gravid to ganger. Like skremt hver gang jeg kjente smertene, men det er bare livmora som strekker litt på deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det enda og er 8+0 i morgen...

 

I tillegg idag har jeg en stikkende smerte på venstre side.. ikke den vanlige stikkende smerten, men en som kommer oftere og er mer verkende enn den normale.. og dypere liksom..

Akkuratt som når jeg har holdt meg lenge uten og vært på do.. men har gått på do 3-4 ganger idag allerede og ikke drukket så møye.. hehe.. så kan jo ikke være det heller...

 

Men er alle disse smertene normale?

Vil liksom ikke bekymre meg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har hatt slik murring/milde smerter fra uke 5, er nå i uke 9. Har vært på ul 2 ganger allerede, og alt er bra. Dette er visst veldig vanlig og som regel ingenting å uro seg over :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den beskrivelsen av å ha holdt seg lenge-smerten kjenner jeg meg SÅ igjen i.

Klarer ikke helt å beskrive den, men det nærmeste jeg kommer er gjerne den smerten som kan oppstå når en har holdt seg lenge. Jeg ble kjempeengstelig da jeg våknet med ekstreme sånne smerter både i uke 5 og i uke 7.

Alt er heldigvis i orden, har sett hjerte slå på UL.

 

Vi får satse på at det rett og slett er naturlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det sånn at dere kjenner det hvis dere sitter med presspunktet akkurat der??? For det gjør jeg og jeg er da bare noen dager på veg... Det rare er at jeg vanligvis ikke har menssmerter, så dette var jo litt rart for meg.. vet ikke om det er sånn menssmertene kjennes ut en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...