Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 har termin om 5 dager og kjenner ingenting ennå. slimproppen har ikke gått og ikke har jeg mye kynnere:( har ikke lyst til å gå over terminen......blir helt motløs av å tenke på å kansje måtte vente ennå lengere....... flere som har det slik eller? virker som alle enten har maserier og masse kynnere eller har mistet slimproppen. er jeg alene som har det slik????? jeg bare lurer....
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Jeg har det som deg. Har 10 dager igjen, men har knapt kjent en kynner og ellers ingenting. Hodet har heller ikke festet seg og slimpropp....? Du skal se at når det først skjer så skjer det fort :-)
Diadora31 Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Er du redd eller synes du det bare er slitsomt? For hvis du er redd, hadde jeg fått en samtale fort. Det gjorde jeg, og "gråt" meg til å bli satt igang. Men det er jo ikke alle som klarer det. Jeg bare pakket baggen og dro. Sa jeg ikke dro hjem igjem! Jeg ble lagt inn samme kveld...og satt igang.
ejiec++ Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 jeg vet hvordan du har det. Jeg har vært helt sikker på at jeg kom til å føde snart i flere uker. ALLE rundt meg har sagt - ja, nå er det like før - du går HELT sikkert ikke til terminen. Og nå sitter jeg her da...hadde termin i går, og her er det ikke antydning til fødsel. Har hatt hyppige kynnere (ikke vonde - kjenner bare at magen strammer seg) hele uka, og det er det... Er like skuffet hver morgen når jeg våkner... men, men - ikke så mye vi kan gjøre med det egentllig... :-)
lillebøllaspringmadrass Skrevet 3. februar 2007 #5 Skrevet 3. februar 2007 når jeg fikk førstemann hadde jeg ingen tegn til fødsel før vannet mitt plutselig gikk på natta.. men jeg hadde en merkelig følelse av å være klar og gikk lange turer i raskt tempo 1 time hver kveld.. etter 3 kvelder med sånne turer gikk vannet.. om d hadde noe å si d vet jeg ikke.. men d jeg vil trøste deg med er at du trenger ikke å ha masse tegn på at fødselen er i gang... når vannet mitt gikk så gikk og bevega jeg meg masse for å få fødselen i gang.. så bare vent du.. fødselen setter nok i gang når ungen skal ut seru:) min kom en uke før termin, etter vannavgang uten noen andre tegn først..
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 takk alle dere. det var veldig godt å høre å jeg ikke er alene:) dere er jo bare skjønne!! får smøre meg med litt tålmodighet da..
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #7 Skrevet 3. februar 2007 Jeg ville heller ikke gå over termin, gått å venta på at noe skulle skje i minst to uker før termin (dumme meg...), men sitter her enda 7 dager etter termin...... Har ikke merket noe til slimpropp eller noe, eneste er at jeg har hatt litt flere kynnere i det siste, men ikke vonde i det hele tatt..... Jeg blir satt igang på torsdag, 12 dager etter termin, pga stooort barn. Nå er han 4,5 kg, så skal han vel legge på seg litt ekstra til torsdag kan jeg tenke meg.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #8 Skrevet 3. februar 2007 hejsan. uffa det må være en tålmodighetsprøve denne ventingen. jeg venter også et stort barn,, de regnet med å hun ville være rundt 4 kilo til termin så jeg håper ikke jeg går over termin. men sitter og venter ennå og nu er det 4 dager til termin. men tror ikke jeg skal klage når jeg tenker på deg som har gått 7 dager over,,,,,,,,,,stor klem til deg og lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå