2hærligegutter Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 endelig over den berømte 12 uka, kan begynne å slappe av litt mere nå og kpse meg. Bare fordøyelsen kunne kommet i orden så jeg slapp å legge på meg så altfor mye, ser ut som jeg er mye lengre på vei enn det jeg er. blitt skikkelig feit
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Sorry, men var skikkelig deilig å høre at andre også legger skikkelig på seg;) hehe Føler at det går uker og dager mellom hver gang det skjer noe skikkelig når jeg er på do, men er vel normalt det.... Du får si det om du finner ut noe som hjelper!
2hærligegutter Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2007 prøv Laktulose, du får kjøpt det på apoteket. kjøp den til alpharma, den smaker lite og går fint å blande i ett glass satf. har brukt Dufalac forrige graviditet og begynte på den nå også, men når jeg kjøpte ny her om dagen oppdaget jeg denne. Den er billigere og har mindre smak, dufalacen smaker ikke vondt men den er veldig søt og så har den en litt tykkere konsistens, nesten som flytende karamell. ser nå at du har termin 16, jeg har 19
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Ja, Lactulose er supert, men bruk den som sukker i en kopp te. Da merker du ikke konsistensen. Jeg klarer ikke den ekle slimete greia. Men i varm væske, så løser den seg opp. Spis minst mulig matvarer med hvetemel. Jeg lever mye på grove knekkebrød. Det hjelper utrolig!
❤lille stjerne❤ Skrevet 3. februar 2007 #5 Skrevet 3. februar 2007 Jeg er veldig oppblåst og var litt forstoppet. Kjøpte maltekstrakt igår (får det på Rimi). Det er helt ufarlig og ga raskt effekt. Billig var det også! Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå