Gå til innhold

UL?


Just be

Anbefalte innlegg

Var hos legen da jeg var 7+2, men fikk beskjed om jeg hadde komt for tidlig og skulle bestille ny time om noen uker.

Neste time har jeg når jeg er 9+2..

Hva tid får jeg ul da sånn ca?

 

Spurte om å få tidlig ul også, siden jeg mista forrige gang, men han sa at det skulle vi snakke om neste gang...

Jeg vil ha nå... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring legen din mandag og krev at han bestiller time til deg samme dag. Det har du karv på. Tidlig UL skal taes i uke 11, og "alle" sier at du da bør være til din fastlege innen uke 8 slik at de rekker det. Du oppfyller et av de kravene på å få det(pga abort tidligere)- så det er ikke noe å snakke neste gang. Husk- legene leker ofte bedrevitere. Du må selv vite hva du har krav på og kreve det du føler er rett for deg. Spør også legen din om hvor mange gravide han har hatt de siste 3 år? Min fastlege viste mindre enn meg- så jeg har alltid hatt jordmor i tillegg. De kan leksa si- men det samme der- vil du noe- så husk at det er DU som bestemmer. Eks : Keisersnitt ved setefødsel - som regel vil de prøve å gjøre alt for å føde "normal" hvis ungen ikke snur seg. Hvem får livet sitt ødelagt om det går fatalt? Ikke de. Men ungen og din familie. STÅ PÅ. De er der for pasientene, ikke motsatt :-)).

IKKE GI DEG- beskjedenhet er ingen dyd- men en dumhet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg var til legen da jeg etter mensberegninger var 7+4. Er vel litt over en uke bak dette. Så det betyr at jeg var ca 6+? da jeg var til lege første gang. Jeg fikk UL. Krev å få når du har mistet før. Man skal ikke gå å være bekymret. Jeg skal på min andre UL i neste uke, å er da ca 10 uker.

 

Stå på! Krev UL med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...