Gå til innhold

et lite spørsmål..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen..

Oppdaget dette forumet nå nettopp å kommer vel til å henge her fremover.Lurer bare på hvor gamle dere er?

Håper på svar..

Ha en kjempe koselig helg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=)

Jeg er 20. Venter på at sambo skal bli klar... Hva med deg?

Ha en kjempekoselig helg du og!

Skrevet

Dette gjorde godt,jeg er også 20 og trodde jeg sikkert en av de yngste her..Følte meg først litt dum..Er jo ganske ung..Men nå kom smilet:)

Samboern min er veldig klar og det er jeg og..har kanskje ikke alle brikkene på plass,men de faller vel etter vært:)

Har du snakket med samboern din om det mye?har dere vært sammen lenge eller?å kan jeg spørre hvor du kommer fra?

hm,ble vel kanskje litt mange spørsmål:)

Skrevet

Så koselig at det er en til på min alder her!=) Fler på 20 her, men de fleste er eldre. Føler meg litt utafor som vil ha barn så tidlig. Bortsett fra en venninne som har barn, er det ingen av mine venninner som har vurdert det en gang.

Hvor gammel er samboeren din? Når har dere tenkt til å begynne prøvingen? Har snakket mye med sambo om det, men han vil ikke ha barn før om 2-5 år!=( Han blir veldig irritert hvis jeg snakker om det, så tror jeg må vente leeenge før jeg tør å nevne det for han igjen. Vi har vært sammen i snart 4 år. Hva med dere? Kommer fra Oslo, du da?

Hehe, mange spørsmål fra meg og;-)

Skrevet

Snart 23. Han nærmer seg 25. Tør ikke spørre han en gang.. Prøvde meg på en bil.. hihi. trenger jeg si mer?

Skrevet

Jeg er og 23! Så koselig at det er så mange av oss i samme aldersgruppe! Jeg kaster ballen videre og spør hvor folk er fra! Jeg er nå i allefall fra Drammen. Hadde jo vært gøy å finne noen som bor i nærheten av hverandre og...

Skrevet

Jeg er 26. Er jeg eldst her? Bor i Oslo.

Skrevet

Jeg er 22 år ,sambo er 27. Vi bor i Tønsberg. Moro at vi er ganske jevngamle da!

Skrevet

jeg er 28, samboeren 29..

jeg er klar men det er ikke han..

Skrevet

Jeg er 22 og sambo er 29, og vi er begge veldig klare, men vi skal gifte oss til sommeren og jeg vil ikke ha stor mage i bryllupet, dermed venter vi litt...men skal slutte med pilla i juni...om jeg skulle være så heldig å bli gravid fort da så vil ikke magen ha begynt å vokse noe særlig til bryllupet(i august).

Bor forresten i nord-trøndelag, men vi flytter til sarpsborg rett etter bryllupet, huset står bare å venter på oss der;-)

Noen som bor i nærheten eller?

Skrevet

Jeg er snart 27, sambo er 24. Det er nok litt av problemet for oss, at han er såpass "ung" at han ikke føler seg klar, mens jeg er "gammel" og har vært klar en god stund...

Skrevet

Helu=o)

Er 24 og min forlovede (hihi...Nyforlovet og alle greier...hehe....) er 27...Vi har en liten gutt på 3 år sammen...

Hadde håpet på en 2007 spire og baby, men tror jeg må se lenge etter baby, spiren er ikke all håp ute...=o) Trodde han ikke trengte så lang tid på å bli klar med en nr to men der tokk jeg feil...

Klem

Skrevet

hmm.. følte meg nesten litt gammel her jeg..;)

Skrevet

Fortvil ikke, det er flere som oss (29, altså) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...