Gå til innhold

nye matvaner?

vic_89 med prinsen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har virkelig fått nye matvaner. tydelig at kroppen min forteller meg hva den trenger. har alltid vært fan av lettvinte middager. da sambo er på sjøen 5 uker i strekk. nå må jeg ha skikkelige middager med poteter,grønnsaker,fisk og lign. er ikke noe voldsom på snop lenger. vil heller ha frukt. brus er heller ikke så fristende lenger.

Annonse

Jeg endrer matvaner fra dag til dag jeg. Største problemet er at jeg ikke klarer å spise middager lenger. Prøver så godt jeg kan å få i meg skikkelig mat, men jeg har mest lyst på lett mat som salat og frukt. Og surt snop... hehe, skal slutte med all småspisingen nå, for jeg spiser heeeele tiden. mn er jo greit når jeg spiser frukt da.

Druer og mango er nyyyydelig! hele kjøleskapet er fylt opp..

'

Lurer på hvordan det skal gå i morgen når vi skal på middagsbesøk til pappa, som enda ikke vet om bebisen... Hehe, hva om jeg får heeelt avsmak på maten? hehe får spise og late som ingenting.

(Tror han skjønte det når vi var i 50-årsdag og jeg tok helt av når jeg så surkål, og siden vi plutselig har kjøpt stasjonsvogn istedenfor sportsbil som var plan... hehe... Dessuten hadde han snakket med min tante, som er gravid, og hun hadde sagt : "Jeg tror det er en til i familien som er gravid... " gravide damer ser det lettja! hihi :) får fortelle snart da...)

Hei...

Jeg sliter med å få i meg middag jeg, i tillegg har jeg to skt veldig kresne barn som ikke vil ha og ikke vil ha...det jeg VIL ha... noen forslag til lette enkle middager og som kanskje barn på 4 år og 5 år kan like... Jeg merker jeg har blitt veeeeldig sunnere i matveien etter jeg ble gravid og det er jo ikke noe negativt da...

MVH

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...