♥ Linn venter på nr.2 ♥ Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 noen som vet noe om dette?? har hatt skikkelig mensen lignende smerter fra i går kveld.. samtidig som jeg har vondt i korsrygg og er småkvalm.. er dette tegn på at fødsel nærmer seg eller er det bare sånn det er nå på slutten ?? har termin om 12 dager..
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 ikke for å ta motet fra deg, men jeg har hatt det sånn nå en uke.... håper fortsatt at det skjer noe snart. har 16 dager igjen (klokken er over tolv;) ) sender masse fødestøv!
♥ Linn venter på nr.2 ♥ Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2007 Ja okey.. er ganske slitsomt.. :/ wihaaaa.. bare 11 dager igjen da hehe men takk for fødestøvet.. håper det hjelper ;)
cec26 Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Det er moding... hadde det sånn sist gang og... da gikk jeg i to uker og trodde det skulle skje noe hele tiden... Nå har jeg holdt på ca 1 uke.... Men da er det ihvertfall ting på gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå