Gå til innhold

Skal lage pizzabuffet... vil dere dele deres BESTE oppskrift?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser ikke svin, så helst kjøttdeig, biff, kylling....

Ønsker tips til kjøtt, grønnsaker og krydder som passer godt sammen.

Får gjester imorgen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøttdeig, som en har løk i mens en steker. Så blander inn en pose med kjøttdeigsaus og bruker halvparten av vannet. La dette surre litt. så blandes mais, ananas i. Evt sopp for dem som liker det. Fordeler dette over pizzaen. Legger over noen soltørkede tomater. Litt mosarella er godt og godt med ost. Det synes vi er veldig godt. Til og med barna spiser (de er kresene på pizza....

• 2 uker senere...
Skrevet

Forstek pizzabunnen ca 4 min for å få den gode sprøe skorpen.

Lag saus selv av en liten boks tomatpure som du blander ut med presset hvitløk, litt creme freshe, basilikum, oregano og timian.. Tilsett 1/2 ts sukker og la det putre ca 10 min og godgjøre seg. Putt gjerne litt parmesan oppi..

Smør utover pizzaen. Legg på fersk champignon i skiver, tomatskiver, svarte oliven, fetaost, mozzarellaost, parmesan og løk. Hell over litt extra virgin olivenolje

Stekes høyt oppe i ovnen, følg godt med - ca 11 min til osten er perfekt og gyllenblond.

Bon apetite!!

jenny

• 3 uker senere...
Skrevet

stek kjøttdeig sammen med løk og fajitas krydder, når kjøttdeigen er brunet, ha i mais og champignon.

så har du i toro pizzafyll tomat og løk eller mexicana i en kjele, og koker opp dette ca 3 minutter med kjøttdeigen i...

fordel utover pizzaen...

strø over med finello pizzaost...den er i sånn står økonimipakke...og er den beste pizzaosten ver!!!!!!!!!!!!!=)

strø over litt oregano...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...