Gå til innhold

er sååå svimmel!!

Anbefalte innlegg

har hatt svimmelhet som kommer og går siste ukene... men siste dagene har det bare blitt verre... å i sta når jeg sto i dusjen trodde jeg at jeg skulle svime av. Heldigvis var sambo ikke langt unna å kom å hjalp meg ut av dusjen. Får også mer som et "trykk" i hodet når det kommer....

Husker jeg hadde noe lignende plager da jeg gjikk høygravid med nr. 1 (dette er nr 2.) da hadde jeg til tider lavt blodtrykk. Men kan ikke huske det var så intenst da... ( nr.1 er 11mnd nå)

Noen som har noen ide om hva dette kan vere? blir jo bekymra for lille spiren også... er i uke 8

takk for svar..... :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8064767-er-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5-svimmel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er uke 8 her óg. Jeg er også veldig svimmel til tider, men det har heldigvis begynt å avta nå. Fikk beskjed av legen min om at det er normalt, og at jeg bare må spise og drikke regelmessig, og bøye/reise meg sakte. Det var noe med økt blodstrømming eller noe, husker ikke helt. Søtt nok.

Har du snakket med lege, du?

Jeg har faktisk akkuart blitt sykmeldt for jeg hadde veldig lavt blodtrykk. Holder på å besvime hele tiden. Skal ta det helt med ro tom onsdag og drikke mye gjerne sporstdrikker. Er super svimmel og det hjelper ikke akkurat på kvalmen heller :o)

Sånn har jeg det og. Stemmer nok det de sier omblod å sånt her.

Var sånn med nr.1 og, hadde lavt bl.t. Jeg hadde det vel egentlig hele svsk, jobbet natt og da kjente jeg det lettere.

Er jo normalt,men ikke noe hyggelig for det.

Hjelper ikke på kvalmen min heller. Er i skikkelig dårlig form!!! Æsj!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...