Gå til innhold

SØKER DAGMAMMA RUNDT HØVIK/BLOMMENHOLM/OSLO VEST

Anbefalte innlegg

Noen som har lyst å hjelpe oss å passe lille Madeleine på 13 mnd fra 01.mars?

Vi bor på Høvik/Blommenholm og vil gjerne at du kan komme hjem til oss. Hun er kjempesnill og rolig.

Arb tiden vil være fra rundt 0830-1600(1615). Vi betaler godt for den som vil komme hjem til oss.

Høres dette interessant ut så gi en lyd så utveksler vi email/tlf nr.

Fortsetter under...

Hej!

Vi är en liten svensk familj med en son på 2 år. Vi ska jobba under 4,5 månader (mitten februari till slutet juni) i Sandvika och kommer att bo i Blommenholm. Då vi också haft svårt att hitta barnehageplass eller dagmamma tänkte vi höra med dig om du hittat någon och om det i så fall skulle kunna finnas plats för ett barn till.

Med vänliga hälsningar

Johanna och Bernhard

Hei!

Nei, vi har ikke funnet dagmamma til lille jenta vår. Jeg har hørt rundt alle steder, men har vært bortreist nå så jeg har ikke fått gjort så mye.

Har dere funnet noen?

Det er nesten håpløst å finne noe.. Men kanskje hvis vi går sammen og tilbyr ganske mye pr mnd og at noen kan komme hjem til oss - enten dere eller oss, så kanskje det frister?

Vi har stort hus med hage, så det hadde vært greit å være her..

Hilsen oss

Hei har dere funnet noen enda? Jeg trenger også en dagmamma til min lille gutt på 15 mnd. Så kanskje vi finner en dagmamma som vill passe på alle tre, det kan gi en ganske grei inntekt. I tilegg til at våre barn får et tilbud som er nesten litt som å gå i en familiebarnehage. De har jo godt av og være sammen med flere barn. Jeg har en trilling vogn også slik at en dagmamma kan ta de med ut på tur.

Vi kunne utlyse tilbudet andre steder også, jeg tror det er mange dagmammaer som ikke er inne på dette forumet. Henge opp små plakater i matbutikker tror jeg kan rekke ut til mange.

Hvis dette er av innteresse kontakt meg per mail: [email protected]

• 3 uker senere...

Annonse

Hei ninnioglillemy, jeg er interessert å bli dagmamma til 3 barn,

jeg bor i Oslo og har barn selv, jeg kan komme med tog hvis du bor

nær togstasjon. Jeg er glad i barn, vennlig og snill. Hvis du er

interessert, send e-post til [email protected]

og vi kan utveksle mer informasjon.

Med vennlig hilsen MJMJ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...