Gå til innhold

Noen som har prøvd ortodent?


Moniken, mamma til 3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har prøvd dem, og lillegutt vil ikke ha dem... de flyr rett ut igjen med en gang... Skjønner egentlig hvorfor, har prøvd å suge på dem selv for jeg lurte på hvorfor han ikke ville ha dem, og det er kjempe vanskelig, får jo ikke noe tak... Kanskje når han blir eldre, men nå er det bare tull... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte inn både Ortodent og MAM før småen kom. Hadde tenkt å kjøre bare Ortodent til å begynne med. Så var det en gang min mor passet henne og fant bare MAM, dermed var eventyret med Ortodent slutt. Deretter var det bare MAM som duget... Så tror nok at hvis en ønsker å bruke tytt, må det være ortodent med en gang og bare det. Så fort de får smaken av en annen sort, vil de ikke ha ortodent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde ortodentsmokkene etter å ha brukt noen andre en stund først. Jenta vår bare grein på nasen og spytta dem rett ut... Gjorde ørti-førti forsøk, men måtte gi opp:-( Tror nok en må introdusere dem før noen andre smokker, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, isåfall er det ikke noen vits i å gå til innkjøp av sånne smokker. Ask synes MAM er ok, men favoritten er Vålerengasmokken som vi fikk av svigers (de er fanatiske..). Så nå har jeg bedt dem dra i Sjappa og kjøpe flere av det slaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...