Gå til innhold

Høh...


-carina-

Anbefalte innlegg

I går fikk jeg nesten ikke dibbet, var helt utslått av forkjølelsen min... Men i kveld har jeg tilbragt litt tid foran skjermen, så nå er jeg mye mer ajour... Men ikke før jeg har kommet meg til toppen av lista så har noen vært her inne og lagt inn masse nye innlegg! Når er det jeg liksom skal komme meg i seng da, mener dere?? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe...Da kan du tenke deg hvordan jeg hadde det to uker uten data, er helt rund i øynene nå, må jo ta igjen alt for de ukene...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du er lur kommer du på tidlig på morgenen, da er det ikke så mye trafikk her.

Jeg har også tenkt å legge meg nå, men er så spent om noen svarer på innlegget mitt om Benjamin og KISS. Det er det store samtaleemnet i familien min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker som regel å være innom 2-4 ganger daglig, litt avhengig av hva slags "program" jeg har for dagen... Men siden Karsten ikke sover så mye på dagtid er det stort sett bare på kvelden jeg har tid til å skrive noe, da... :o)

Men klarer å holde meg ajour dersom jeg er innom hver dag, men når det blir en dag uten er det litt å "ta igjen"... Hvordan skal jeg få tid til å begynne å jobbe? Hi, hi.... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...