-carina- Skrevet 2. februar 2007 #1 Del Skrevet 2. februar 2007 I går fikk jeg nesten ikke dibbet, var helt utslått av forkjølelsen min... Men i kveld har jeg tilbragt litt tid foran skjermen, så nå er jeg mye mer ajour... Men ikke før jeg har kommet meg til toppen av lista så har noen vært her inne og lagt inn masse nye innlegg! Når er det jeg liksom skal komme meg i seng da, mener dere?? ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #2 Del Skrevet 2. februar 2007 Hehe...Da kan du tenke deg hvordan jeg hadde det to uker uten data, er helt rund i øynene nå, må jo ta igjen alt for de ukene...hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 2. februar 2007 #3 Del Skrevet 2. februar 2007 Du kan jo sove når du blir (like) gammel (som meg) - hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 2. februar 2007 #4 Del Skrevet 2. februar 2007 hvis du er lur kommer du på tidlig på morgenen, da er det ikke så mye trafikk her. Jeg har også tenkt å legge meg nå, men er så spent om noen svarer på innlegget mitt om Benjamin og KISS. Det er det store samtaleemnet i familien min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg bruker som regel å være innom 2-4 ganger daglig, litt avhengig av hva slags "program" jeg har for dagen... Men siden Karsten ikke sover så mye på dagtid er det stort sett bare på kvelden jeg har tid til å skrive noe, da... ) Men klarer å holde meg ajour dersom jeg er innom hver dag, men når det blir en dag uten er det litt å "ta igjen"... Hvordan skal jeg få tid til å begynne å jobbe? Hi, hi.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå