sterio Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Håper du har tid å sjå på meg!!! Eg veit dette ikkje er nåke fasit svar, men eg syns det er litt gøy å høyra kva de får fram:) Lurer på kva du får fram om fødselen min? - Kortid skjer fødselen? - Blir det keisersnitt el vaginalt? - Går det fort el tek det lang tid? - Kjønn? - Får eg fleire barn etter denne? Har tvillinger frå før som er født 081002. Eg: 100977 Min mann: 011173 Tusen takk på forhand! Ps: Har veldig sansen for navnet ditt:)!!!!!!!
sterio Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2007 Lurer den litt opp att på lista eg....
sterio Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2007 Har framleis ikkje gjett opp ennå....
sterio Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. februar 2007 Lurer meg litt på kor mange gonger eg må dytte før eg får respons....
*Lissi* Skrevet 15. februar 2007 #11 Skrevet 15. februar 2007 Heisan! Beklager, men er ikke så ofte innom her. Prøvde meg litt på deg før idag, men ikke så lett med en liten på gulvet:-) Får frem at du kommer til å gå over termin. Er litt usikker på kjønn, men tror en liten jente. Fødselen vil gå greit. Tok du keisersnitt sist? Pendelen er litt vag om hva du ender opp med denne gangen. Heller litt mot vaginalt. Får ikke opp flere barn etter denne. Lykke til!! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå