Gå til innhold

Da er jeg tilbake etter en pause :-)

Anbefalte innlegg

Hei jenter :-)

Vet ikke hvor mange som husker meg, men men...

Vi tok en pause i prøvinga før jul. Jeg hadde det ikke så bra psykisk, og siden jeg sannsynligvis ikke har EL pga PCO så valgte vi å ta en pause.

Var hos lege i oktober/november og ble da henvist til gyn. Nå har jeg endelig fått time. Brevet kom i posten igår og jeg har time allerede 8. februar! Så nå er vi klare til å fortsette prøvingen :-)

Er det noen som har vært på spesialistlegesenteret i Karasjok, eller kjenner til det? Er der jeg har fått time, men kan ikke finne noe på nettsidene deres om tilbud innen gynkologi og fødselshjelp... Var jo egentlig henvist til Hammerfest, så synes det er rart jeg fikk time i Karasjok. Jeg har jo ikke behov for samisktalende lege...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8064309-da-er-jeg-tilbake-etter-en-pause/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Glad jeg kom til allerede nå. Da jeg ringte før jul for å høre fikk jeg beskjed om at det nok ikke var ledige timer før tidligst i mars, så hadde forberedt meg på det. Ble glad da brevet kom igår. Nå er jeg bare spent på hva som skal skje hos gyn på torsdag. Vet jo at jeg har pco...

Annonse

Velkommen tilbake gamle traver ;o) og

lykke til hos legen! Håper dere snart får en spire å kose dere med uansett med eller uten litt hjelp:o)

Til forandring så er jeg i en periode at jeg nesten er avhengig av BliGravid. Bygger riktignok hus, vel det er der mannen er. Jeg er sammen med vår vakre prinsesse, og vi har flyttet til svigers. Blir bittelitt rastløs kan man si! Hadde jeg hatt mulighet for å besøke en venninne på planten pluto, hadde jeg nok benyttet muligheten ;o)

Jeg skal prøve å kickstarte eggene mine med noen hormoner neste periode, så det blir skikkelig spennende tider de neste månendene. Krysser fingre for tvillinger jeg, hvorfor ikke bare ta litt i, ikke grenser for hva man kan drømme om ;o)

Lykke til ;o)

heia :)

vælkømmen tilbakers :) :) :)

krysser fingrene for at spiren din sitter snart ja :)

det begynner å bli på tide.

også så kjempeflott at dere får hjelp. det er utrolig beroligende, når noen tar tak i situasjonen og prøver å gjøre noe med den.

håper du kommer til å krysse over til 1.tri rimelig raskt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...