-carina- Skrevet 2. februar 2007 #1 Del Skrevet 2. februar 2007 Skal vi gjenta gårsdagens treningsøkt?? Knip i ett sekund, slipp, gjenta ganger ti... Ta en liten pause og gjenta en gang til!! Så kan dere ta en velfortjent fredag kveld!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 2. februar 2007 #2 Del Skrevet 2. februar 2007 done!! Dæken det var jo tungt. Har ikke gjort det før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #3 Del Skrevet 2. februar 2007 Så bra at du minner oss på det! Da var det gjort:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 2. februar 2007 #4 Del Skrevet 2. februar 2007 2x10!!! Synes du kjører oss hardt nå! Men det er gjort;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luni og go'gutten =) Skrevet 3. februar 2007 #5 Del Skrevet 3. februar 2007 dytter, dette er kjempeviktig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona og Sine Skrevet 3. februar 2007 #6 Del Skrevet 3. februar 2007 Jepp... Takk for på mindelsen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 3. februar 2007 Dette innlegget ble skrevet i går kveld! Ikke så mange som ble med på knipingen i går... Hvor mange blir med på en runde i kveld, da? Selv om det er lørdag kveld så kan vi vel "unne oss" en runde med kniping mellom TV-titting og potetgullspising?? ;o) Sånn! Nå har jeg i hvert fall gjort jobben min! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 3. februar 2007 #8 Del Skrevet 3. februar 2007 Hepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobarnsmamman :) Skrevet 3. februar 2007 #9 Del Skrevet 3. februar 2007 Flott intiativ -carina-. Godt at noen minner oss på det. Nå har jeg også gjort det!! Ha en fortsatt fin lørdagskveld alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsb06 Skrevet 3. februar 2007 #10 Del Skrevet 3. februar 2007 da var det gjort:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå