Gå til innhold

Sover masse nå?


Gjest

Anbefalte innlegg

Sofie har endret soverutiner helt nå. For et par uker siden sov hun tre ganger om dagen, 20 min om gangen, og var våken hver time fra klokken 20. Nå som hun spiser to måltider med fast føde om dagen sover hun 5 lurer om dagen på minst 30 min om gangen, og sover fra 20-04 uten å våkne. Veldig uvant, men deilig da.

Sover deres enda likt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Benjamin har alltid sovet godt om natten 10-14t i strekk uten mat. (fikk ett måltid før han ble 6uker og ammet) Men på dagtid er det mindre. Sover ca 3 ganger på 30min til 45min vanligvis. Klager ingenting. Drømmeunge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forandret seg her også i det siste. Karsten sov jo også bare 30 minutter x tre på dagtid. I de siste 2-3 ukene har han begynt å sove lenger. Første luren er ofte på 1 1/2- 2 timer, de to neste lurene er på 1/2 - 2 timer lange... Lengst er lurene dersom jeg sover sammen med ham. Vi legger oss i dobbeltsenga og jeg holder ham i hånden... Litt slitsomt i det daglige, derfor så blir det i blant litt korte lurer, jeg kan jo ikke ligge der hver gang. Men veldig praktisk da jeg var i skikkelig dårlig form i går. Pappaen måtte på jobb, da var det greit at gutten sov bort mesteparten av dagen.... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor sover en laaaaang formiddagshvil på 3-4 timer. Hun sover jo fra jeg følger i barnehagen, til eldstemann kommer hjem fra skolen!! Da hender det at jeg får malt litt lister og foringer, ellers sitter jeg foran PC-en, eller stuller og steller litt! Hun har en kortere ettermiddagshvil på ca 1/2 time, men det kan like gjerne være en liten "power-nap" på 5-10 minutter. Krasjer i senga kl 19-19.30 og får mat 3-4 ganger gjennom natten. Om det ikke snur med nattammingen må jeg nok korte inn på sovingen på formiddagen til 2 timer:-( Blir for liten tid til mat i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amanda har gått fra å våkne hyppig om natten + sove masse på dagen til å sove hele natten. Endelig :) Nå sover hun fra ca. 19.30 - ca. 06.00, spiser, og sover til 09.00-10.00. Så står vi opp. Sover en halvtimesdupp på formiddagen, og en halvtimesdupp på ettermiddagen.

HERLIG!

Måtte det vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingrid har hatt samme døgnrytme hele tida, det eneste som er kuttet ut nå, er nattmåltidet. Så hun sover fra 21-6. Mellom 12 og 21 en halvtime, og en eller to timer før 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...