corian Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Siden i går kveld har jeg hatt kynnere så ofte at jeg tror jeg blir sprø! Det er kanskje naturlig siden jeg har termin om halvannen uke, men er det vanlig å gå flere uker med kynnere hvert kvarter? De kommer også når jeg er helt i ro. Stort sett uten smerter, men har en del vondt i magen. Dette blir min første fødsel, så jeg aner rett og slett ikke hvordan en fødsel kan starte.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Kan du sende noen kynnere til meg? Jeg har ingen og bare noen få dager igjen til terminen.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Du kan få mine. Jeg er bare 33 uker på vei og trodde nesten at ungen skulle komme i går. Har alt for mange til å ha så lang tid igjen og de er sååååååååååå vonde og kommer med 5 minutters mellomrom! Så værsågod, ta mine!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Tusen takk!!! Da venter jeg i spenning...
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Jeg er "bare" 29 uker på vei, men veldig plaget med kynnere. Den miste lille anstrengelse så er magen knallhard og skikkelig ubehagelig. Var mye plaget med dette i forrige sv.skap oxo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå