Gjest Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Poden er 4 mnd, og har aldri sovet noe særlig.... begynte med grøt og nå....jippi I seng kl 19.40 og sover enda..kl 22.40...hatt en minipupp i 21 tiden, men jeg kunne med hell bysset istedet. Her er min oppskrift: Amme mens storebror ser på b-tv. storebror legger seg umiddelbart etter b-tv, så da får minsten grøt og så er det rett i balja, dereet på med pysj og så stapper jeg inn allt jeg makter av mme (blir ca 100ml). og så umiddelbart i seng....wuhu det funker. Det som skulle til var at pappaen er borte for tiden og mammaen må ha strikse rutiner for å få ting på skinner. Jeg feierer med pakistansk take away og video.
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Jippi Fertila ! Håper han sover leenge...... Nå er det jeg som sliter med nattevåk+ at frøkna skal opp "ordentlig" kl 5...*gjesp* er grønn i tryne på den tiden.... Trodde aldri jeg skulle sitte å vente på frokosttv, jeg som pleide å sove til minst kl 11 (i helgene da;-) Mm..pakistansk mat høres godt ut, Kos deg og slapp av nå!
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 takker. Har du forsøkt å legge henne inntill deg under dynen om morgnen. Lillegutten min kan sove i evighet hvis jeg gjør det (med en pupp i munnen)
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Ja hvis jeg har litt tålmodighet sovner hun sånn, vrir seg i en evighet først da.. Mens i morges feks.var hun så våt så da måtte jeg ta henne opp å skifte, og da er det gjort....... MEN det positive i dag er at jeg faktisk skal sove på gjesterommet hele natten, pappan skal ha henne alene i natt, pumper bare før jeg legger meg........ Booker inn kl 24 med bok ( og kanskje pc)...Gleder meg !! En hel natt sammenhengende....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå